ASP virker ikke med IIS
Fra : FreakOfNature

Dato : 07-02-02 14:09

Jeg har haft installeret IIS i lang tid men lige pludseligt så virkede
den ikke mere. Jeg har prøvet at lægge det om, men lige lidt hjælper
det. Jeg har også prøvet at ændre navn på min computer. Hver gang jeg
prøver at skrive navnet i browser linjen så sker der ikke noget. HVAD
SKAL JEG GØRE???orden, så der bliver luft til dannelse af
sideskud, for væksten i toppen af hækken er fin. Det er siderne, der er
blevet meget tørre og bare at se på. Da den blev klippet sidst i

http://www.kandu.dk/

Fra : basse

Dato : 07-02-02 14:52

Hejsa FreakOfNature,
IS'en kan godt finde på at drille engang ind i mellem !!
Prøv at genstarte din server, evt. stoppe den og starte IS'en igen!

\\Basse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Klinck Pederse~

Dato : 07-02-02 17:11

Hej hej
Jeg har ikke arbejdet så meget med IIS, men en ting har jeg lagt mærke til.
Jeg har også selv haft de problemer og jeg har fundet ud af, at de altid
opstår efter jeg har indstalleret et program. Det er ikke alle programmer,
som laver problemer men nogler gør (hos mig i hvertfald). Et eksempel er
MusicMatch. Installerer du dette program efter du har installeret IIS, så
virker IIS ikke mere.
Der har i flere tilfælde været held med at få IIS til at virke igen ved at
fjerne de ny installerede programmer, som lavede problemer.

Venlig hilsen
Jacob Pedersen