Word/Girokort
Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 07-02-02 13:27

Hej Gruppe
Er der nogen i gruppen der har erfaring med i et word doc. er placeret et
girokort i bunden??
Eks på den øverste del skrives der til et medlem om kontingent og hvad der
skal betales.
Nederst på A4 er der så en perforeret linie hvor der er placeret et
Girokort her skal der være mulighed for at flette beløbet samt navn ind??

MVH
Kurt

Fra : Søren Blom

Dato : 07-02-02 23:03

"Kurt Rasmussen" <e-mail@net.dialog.dk> skrev i
> Er der nogen i gruppen der har erfaring med i et word doc. er placeret et
> girokort i bunden??

Næ ikke lige mig, men det kræver jo at du har den rette Word skabelon som
vil vel selv kan designe til fakturadelen og girokortet. Der udover skal du
have papir med girokortet, lige hvor man så får det fra ved jeg ikke, men
det kræver sikkert til trykkeris hjælp.
det hele skal så flettes sammen med en medlems database og et regneark til
regnskabet. Ikke just noget jeg har evner til at give mig i kast med

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-02-02 21:21

"Kurt Rasmussen" <e-mail@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nederst på A4 er der så en perforeret linie hvor der er placeret et
> Girokort her skal der være mulighed for at flette beløbet samt navn ind??

Har du girokortet? Så kan jeg nok lave en skabelon. Hvis det også er selve
girokortet, som du vil have lavet, så står jeg af, da der skal bruges
specielle fonte m.m.
Men til en eksisterende skulle det kunne lade sig gøre.

Kurt

Fra : Kurt Rasmussen

Dato : 09-02-02 06:27

Hej Kurt
Det er et ganske almindeligt girokort.
det er blot påtrykt på den mederste del af et A4
Det er A4 papir som bliver trykt hos boghandleren - med persomeret kant
således at det lige kan bøjes og rives af.

MVH
Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-02-02 23:58

> [...]
> Det er A4 papir som bliver trykt hos boghandleren - med persomeret kant
> således at det lige kan bøjes og rives af.

Almindelige girokort kan have forskelligt udseende
Nu kiggede jeg lige i min egen bunke af regninger, og tilsyneladende er den
blanket der hedder 4031S den mest almindelige. Nogle kalder den åbenbart FIK
752. Det står forneden.
Kan du se, om din hedder noget lignende?
Dernæst skal jeg vide hvilke og hvor mange fletfelter der skal sættes ind og
hvor henne.
Beløbet, fremkommer det også ved en fletning eller skal det skrives på anden
måde?
Er beløbsmodtageren fortrykt på Girokortet, eller skal det også tilføjes?
Skal der stå andet på girokortet (indkaldelse til generalforsamling,
fakturanr. og hvad ved jeg).
Jeg vil foreslå, at du mailer direkte til mig i stedet for, så vi kan
aftale, at du sender mig nogle eksemplarer af det aktuelle girokort, hvoraf
det ene så skal være forudfyldt som du vil have, at det skal se ud, ligesom
det på en eller anden måde skal fremgå, hvad der er faste tekster, og hvad
der kommer fra en fletning. Så vil jeg nok lettere kunne forsøge på at
strikke noget sammen, da placeringen af de forskellige ting jo skal være
meget nøjagtig.

Kurt