Hakker det...?
Fra : LeifStyle

Dato : 07-02-02 11:29

Hey NG.

Jeg sidder i skrivende stund og arbejder på et site.
Da min maskine er "ret ok" (hehe) kører det fint her,
men jeg har brug for at vide, om det også kører
smooth på andre, måske ikke så stærke maskiner.

Kig her:
www.stoneystone.dk/index2.html

På forhånd tak!

LeifStyle

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 07-02-02 16:12

HiLeif (ok! den var nok lidt for oplagt)

På min maskine (iMac 233 mhz) flimrer din mousetrailer noget, så jeg i
"flimmeret" ser min normale cursor.

Hilsen Henrik

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 07-02-02 22:02

Henrik Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> HiLeif (ok! den var nok lidt for oplagt)
>
> På min maskine (iMac 233 mhz) flimrer din mousetrailer noget, så jeg i
> "flimmeret" ser min normale cursor.
>
> Hilsen Henrik

Det kører ok her PII 350 med Matrox G200 8mb. men du kan jo teste det i
flash og så ændre til fx 28.8 eller 56K.

Forresten den baggrunds lyd der er, er der copyright på den eller er det
en man må bruge??
/Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : LeifStyle

Dato : 08-02-02 00:29

Det i flash med 28.8 eller 56K, er jo beregnet til at teste load-hastiheder
med.
Jeg tænkte mere på, om den færdigt loadede flash menu, kører pænt.
Altså at krydset (cursoren) ikke hakker o.s.v.

Bagrundsloopet har jeg selv lavet.
Hvis du vil linke til mig, kan du godt få loopet som en wav-fil.
Mail mig om det, hvis du er interesseret.

Fra : LeifStyle

Dato : 08-02-02 00:34

Hej Henrik.

Ok. Jeg må vist hellere lige løbe koden igennem en ekstra gang.
Det lyder som om der er et loop der slår cursoren til og fra hele tiden.

Jeg benytter - Mouse.hide();
Plejer den funktion at opføre sig underligt på mac?

LeifStyle

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 09-02-02 12:04

LeifStyle <news@hardon.dk> wrote:

> Jeg benytter - Mouse.hide();
> Plejer den funktion at opføre sig underligt på mac?

Næe.
Faktisk har jeg lige tjekket din side i IE 5.1 - stadigvæk iMac 233/6mb
videoram (ja jeg ved det godt) - og der fungerer det helt fint.
Så det er åbenbart en NS ting.

Hilsen Henrik

Fra : LeifStyle

Dato : 14-02-02 01:29

He he he.. Ja NS har vi sq ikke været heldige med.
Jeg optimerer heller ikke nogen af mine sites til NS.
Min statistik siger mig, at ca. 98% af dem der besøger
mit site bruger IE, så jeg gider ikke bruge tid på at
gøre det brugbart for de sidste 2%.

Tak for feedback

Sitet er iøvrigt færdigt nu:
www.stoneystone.dk

Venlig hilsen,

Fra : steffen

Dato : 08-02-02 11:21

> Jeg sidder i skrivende stund og arbejder på et site.
> Da min maskine er "ret ok" (hehe) kører det fint her,
> men jeg har brug for at vide, om det også kører
> smooth på andre, måske ikke så stærke maskiner.

Kører fint på min et-eller-andet-stor- maskine :)
Men baggrundsmusikken overtog 'Into the night' med MotorHomes som
jeg ELSKER!!! Hmpf! :)

vh
steffen