NAT på en SafePipe-25 - probs
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 07-02-02 11:07

Hejsa..

Jeg har en Lasat Safepipe-25 til at stå - og den virker egentlig som en drøm
nu efter lidt bøvl til at starte med.

Nu kunne jeg imidlertid godt tænke mig at have en webserver til at stå bag
routeren (det er Lasat'en der er router direkte på TeleDK's beige boks)....

Men når jeg indtaster det jeg synes burde være det rigtige (er vant til at
NAT på f.eks. Cisco677) - så får jeg bare en "parameterfejl". På
konfigurationsinterfacet - når man lavet en StaticNAT - er der under
"destination" ligesom et par ekstra bokse (dem længst til højre) der ikke er
afskiltet på nogen måde....er det dem det er galt med?

Ellers taster jeg bare min eksterne ip - port 80 som source - og din interne
adresse på serveren som destination..også port 80.

Hvad går der galt?

På forhånd tak!

/Kasper