Den er dælme SLØV!
Fra : Occisor

Dato : 06-02-02 22:13

Er der ikke en der vil være så rar at fortælle mig hvad jeg gør forkert?
Jeg har en PGO Hot50 og den har selvfølgelig fået taget ringen, og den
kører da også 60km/t, men først når man har kørt 500 m... det kan jeg
ikke forstå. Jeg vil ikke ta blændrøret (politiet her i viborg er nogle
snedige skiderikker til at opdage sådan noget) Er der ikke en der ved
hvad man ellers kan gøre ved den?
PS: Det er en ny model, så den med fjedestryet er ikke aktuel.

^^Forhånd THX^^

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 06-02-02 22:41

du kan jo tage blændrøreret og så svejse den på igen!!

Fra : Mathias Nielsen

Dato : 07-02-02 00:26

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> wrote in message

> du kan jo tage blændrøreret og så svejse den på igen!!

som jeg sagde er panserne her rimelig heftige til at se sådan noget....
desværre...:(

Fra : Morten Lehmann Jense~

Dato : 06-02-02 23:32

"Occisor" <math.niel@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> hvad man ellers kan gøre ved den?
> PS: Det er en ny model, så den med fjedestryet er ikke aktuel.

Det er topstykket der er skyld i det. Det er med ekstra stort
forbrændingskammer, så den derved mister nogle hk. Monter i stedet et
fra en Big Max, så skal den nok trække og accelerere bedre.

Fra : RpR

Dato : 07-02-02 07:01

<snip>
noget om en pgo
<snip>

NÅ! Så du hedder MORTEN! =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Tobias Jensen

Dato : 13-02-02 13:05

Self. skulle du tage at købe et planet topstykke eller en fra en 45 km/t...
Men! på den nye model sidder der kun en 10 mm kaburator på hvor der på den
gamle model sidder en 12 mm så tag og køb en 12 mm kaburator eller noget
størrer ;)