For stor sexlyst
Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-02-02 21:26

Hejsa.
Jeg er en 19 årig pige som har en langt større sexlyst end min kæreste som
er 25 år. Vi har kommet sammen i 20 mdr og har boet sammen i de sidste 8
mdr.
Vores forhold er egentlig meget godt men jeg har meget store problemer med
mit eget selvværd og selvtillid. Det gør det heller ikke bedre at jeg vejer
25 kg for meget - det samme gør min kæreste.
Problemet, for mig, er at jeg har lyst til sex flere gange om ugen -
nogengange måske 2 gange på en dag men min kæreste har kun lyst ca. 1 gang
om ugen - nogen gange 2 gange men i hvert fald ikke to dage i træk!
Jeg får meget nemt lyst til sex - gerne hurtige knald da de ikke kræver så
meget energi men min kæreste er ikke til en hurtig omgang i trappeopgangen
eller sådan noget.

Når vi har sex er det virkelig godt for os begge men bagefter er han så
udmattet og tappet for energi - også selvom det er MIG der har gjort hele
arbejdet.
Han har ikke problemer med at få rejsning eller udløsning og jeg ved han
nyder det når vi har sex.

Der skal ikke meget til at han får rejsning men så tror jeg at det er fordi
han har lyst til mig?? hvis jeg f.eks render nøgen rundt bliver han stiv med
det samme men han vil ikke have sex...det forstår jeg bare ikke helt?? for
hvis jeg bliver våd så er det da fordi jeg har lyst!

Vi har snakket om de her ting men der er jo ikke så meget at gøre ved det -
jeg kan selvfølgelig selv klare det når han ikke vil men det er stadig ikke
det samme....
Hvad gør jeg?

Hilsen mig...

Fra : Ghita

Dato : 06-02-02 21:53

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en
> [...]
gang
> om ugen - nogen gange 2 gange men i hvert fald ikke to dage i træk!

Har du spurgt ham om han selv har noget bud på hvorfor
han ikke har lyst ?

> [...]
kræver så
> meget energi men min kæreste er ikke til en hurtig omgang i

MHT trappeopgangen har han måske bare ikke lyst til
evt at blive grebet med bukserne nede.

> [...]

hele
> arbejdet.
> Han har ikke problemer med at få rejsning eller udløsning og jeg ved

Hvis det er pga manglende energi han ikke har lyst mere end
egentlig "manglende lyst" er det måske en idé at forbedre
konditionen ?

> [...]
for
> hvis jeg bliver våd så er det da fordi jeg har lyst!

Uha; Det kan jeg ikke svare på. Min kæreste får tit lyst bare af at
kigge på mig også, og medmindre vi har 10 unger rendende om
benene gør vi noget ved det ..........

> [...]
det -
> jeg kan selvfølgelig selv klare det når han ikke vil men det er stadig

For mange år siden boede jeg sammen med en fyr som pga
psykiske problemer pludselig ikke kunne overhovedet. Det var
ikke sjovt, og synd for ham fordi han gerne ville, men ikke kunne.
Jeg endte med at få enorme spændinger i mit underliv, og så
sagde jeg stop, men der var næsten også gået 1 år.
UF Jeg følte mig "næsten" som jomfru på ny.
Ghita

Fra : Stoney

Dato : 07-02-02 01:25

Hej Helle

Jeg er godt nok mand og måske ikke den rigtige til at råde dig -
eller også er jeg netop den rigtige *smil*

Og forklaringen er velment så tag den som et godt råd fra en
der engang har prøvet din mands situation og haft svært ved
at såre sin kæreste ved at sige ligeud hvad der var galt.

Jeg har oplevet noget lignende i min fortid.
Jeg har altid stor lyst til sex, men i et forhold skete der det
samme som du skriver om. Jeg kunne ikke nænne at fortælle
sandheden om hvorfor (fordi jeg godt kunne lide min kæreste
og ikke ønskede at såre hende - så meget som sandheden dengang
ville have såret hende)

Men problemet var at hun simpelthen ikke var helt så god
til det med sex som jeg kunne ønske mig (og tidligere havde
oplevet).

Problemet er ikke stillinger eller opfindsomhed. Det er meget
mere "banalt". Problemstillingen ligger i at pigen ofte slet ikke har
spor kontrol over sin bækkenbundsmuskler. Og så kan sex
- både en hurtig og også sex flere gange om dagen - godt blive en
plage for manden.

Læs om Helle Gotved og om bækkenbundstræning !!!
Prøv at sætte 2-3 måneder af til at gennemføre de øvelser der
styrker din bækkenbund - og anvend det når I dyrker sex.
Brug eventuelt nogle vaginal-vægte for at hjælpe dig med at træne
musklerne tilstrækkeligt.

Du kan blive så god til at kontrollere din bækkenbund at I kan have
sex hvor i begge ligger helt stille, og den eneste muskelgruppe du
anvender er bækkenbundens muskler. Og du kan med disse
muskler massere og klemme i en sådan grad at kæreste ikke
kan holde sig, men bare er nødt til at overgive sig i orgasmens
vold - selv om i ligger helt stille og bare kigger på hinanden.

Når først du har nået den grad af kontrol med din bækkenbunds-
muskel, så bliver du en meget attraktiv kæreste, og når du når
dertil så er jeg ret sikker på at både din kæreste og
du selv får et meget bedre og meget hyppigere sexliv.

Rigtig god fornøjelse
Stoney

Fra : Sophie Lee

Dato : 07-02-02 01:52

Stoney <stb@trustme.dk> wrote in message

> Men problemet var at hun simpelthen ikke var helt så god
> til det med sex som jeg kunne ønske mig (og tidligere havde
> oplevet).

Hehe, og jeg som troede det generelt var mændene som var uduelige..men det
er også min fordom. :) (I skal ikke flame mig!!!! ;)

Fra : Anita

Dato : 07-02-02 12:15

"Stoney" skrev
KLIP
> Men problemet var at hun simpelthen ikke var helt så god
> til det med sex som jeg kunne ønske mig (og tidligere havde
> oplevet).

Øhm... troede du så, at hun ville blive "bedre til sex", ved at du skånede
hende fra at fortælle, hvordan du gerne ville have det istedet for? Temmelig
naivt hvis du spørger mig. Hvis man er utilfreds med tingenes tilstand må
man sq åbne munden og gøre noget ved det. Du har jo ikke givet
kvindemennesket en ærlig chance for at forbedre noget som helst.

> [...]
> spor kontrol over sin bækkenbundsmuskler. Og så kan sex
> - både en hurtig og også sex flere gange om dagen - godt blive en

Det fatter jeg simpelthen ikke en lyd af. Hvad er det der kan være så stor
en plage? Eller er det mon dig der er ekstremt sensitiv? Eller doven? Det må
du altså forklare nærmere, hvis du vil have dit budskab frem (i hvert fald
til undertegnede).

> Rigtig god fornøjelse
> Stoney

Venligst Anita

Fra : Johan Wedell

Dato : 08-02-02 11:04

Hmmm. Stoney's forklaring er lidt for "en naturlig forklaring"-agtig for
mig. Ikke at der ikke er en chance for at han har ret, men jeg vil nu
hellere give Ghita ret i hendes svar, og tilføje, at man ikke rigtig kan
lægge noget i hvis din fyr får rejsning når han ser dig nøgen, det er ren
refleks (selv lammede mænd kan få rejsning), men det er jo en god start at
han kan. Snak med ham om det.
Der er ikke noget galt i at du har lyst så ofte, men heller ikke i, at han
ikke har. Håber i finder ud af det.

Fra : Thorleif Olesen

Dato : 06-02-02 21:51

Finder en elsker...

Fra : Ghita

Dato : 06-02-02 22:07

"Thorleif Olesen" <thorleif@olesen.tdcadsl.dk> skrev i en
> Finder en elsker...

Er det ikke for nem en løsning ?
Ghita

Fra : Tomas O.

Dato : 07-02-02 01:41

Ghita skrev:

> "Thorleif Olesen" <thorleif@olesen.tdcadsl.dk> skrev i en
>
> Er det ikke for nem en løsning ?

Og temmelig plat.

Tomas O.

Fra : CeeJay

Dato : 07-02-02 23:01

> Hejsa.

Hej.

> [...]
> mit eget selvværd og selvtillid. Det gør det heller ikke bedre at jeg vejer
> 25 kg for meget - det samme gør min kæreste.

Når to mennesker er tændt på hinanden er det min erfaring at man fuldt ud
accepterer den andens krop selv med fejl og mangler (læs nyder .. jeg gør i
hvertfald)
Lad for guds skyld være med at tænke på hvordan du ser ud mens I har sex ..
helst skal der overhovedet ikke tænkes men blot sanses, begæres and handles.

> Problemet, for mig, er at jeg har lyst til sex flere gange om ugen -
> nogengange måske 2 gange på en dag

Du skriver det som at du måske bekymrer dig om at du har en unaturlig stor
libido.
Jeg sad og læste det og tænkte .. det lyder da ikke af meget :)
Jeg bliver urolig og kan ikke tænke klart hvis jeg ikke for afløb for min
sexlyst mindst en gang om dagen. I et forhold ville jeg foretrække mellem 2 og 4
gange om dagen og måske op til 6 - 7 gange på en dag ved særlige lejligheder.

> Når vi har sex er det virkelig godt for os begge men bagefter er han så
> udmattet og tappet for energi - også selvom det er MIG der har gjort hele
> arbejdet.

Mere motion .. en bedre kondition gør det muligt at holde længere og være klar
igen hurtigere.

> [...]
> det samme men han vil ikke have sex...det forstår jeg bare ikke helt?? for
> hvis jeg bliver våd så er det da fordi jeg har lyst!

Ærligt talt .. det forstår jeg heller ikke.
Mænd kan også blive stiv af andre grunde , men hvis kæresten render nøgen rundt
er det ret sikkert at sige at det er fordi der er lyst bag værket.

> [...]
> jeg kan selvfølgelig selv klare det når han ikke vil men det er stadig ikke

Du kunne prøve at involvere ham i din selvhjælp .. mange mennesker kan finde på
at massere deres partner når de kommer træt hjem fra arbejde f.eks .. men
behøver det at være på skuldrerne ? ;)
Hvis han ikke orker regulær sex kan han måske hjælpe dig med mindre.

Mvh
CeeJay