USB-problemer under WinXP
Fra : Mart

Dato : 06-02-02 18:43

Hej.

I forbindelse med at jeg har formateret harddisken, og geninstalleret
WindowsXp, kan jeg ikke bruge mine 2 usb-porte. Der er ikke blevet pillet i
bios'en, og desuden har ovenstående procedure været gennemført tidligere
uden problemer.
Hvad kan der være galt?

På forhånd tak osv.
/Martin

Fra : Chingachgook

Dato : 06-02-02 19:31

er de installeret korrekt?
med drivere og det hele?

//Chingachgook

Fra : Mart

Dato : 06-02-02 19:47

Jeg har sådant set aldrig brugt nogen specielle drivere, da det altid bare
har virket under Xp og forresten også ME.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 06-02-02 21:17

> [...]
> bios'en, og desuden har ovenstående procedure været gennemført tidligere

Det kan næsten kun være i bios den er gal.

Ellers hvis det er et via chipsæt så inst. 4in1.exe fra deres hjemmeside.

mvh

Kasper

Fra : Karin Hansen

Dato : 07-02-02 12:49

"Mart" <chewie@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bios'en, og desuden har ovenstående procedure været gennemført tidligere

Hvis det er et sis chipsæt er der en usbdetect.exe til WinXP på
www.sis.com.

Mvh. Karin

Fra : Martin Riise

Dato : 14-02-02 15:19

Har haft næsten samme problem...virker fint før XP, og duer så ikke i XP.
Jeg troede heller ikke, at USB'erne var slået fra i BIOS, men det var de
alligevel. Prøv at kontrollere igen.