Hej Highlander nu kender jeg ikke dit egentlige problem
Men det lyder ikke som om du har været særlig heldig, specielt med disse
ventetider -
Gå ind på
http://www.teledanmark.dk/html/om_teledanmark/kontakt_teledanmark/kontakt_en
_medarbejder.html
Skriv til Kundeservice her - Så vil jeg næsten love at der sker noget meget
snart -
PS. Husk at forklare direkte hvad dit problem er -Lidt mere dybdegående end
at det ikke virker
Hilsen Steen
"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c6517e4$0$62874$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "JYK" <jyk@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c6437fb$0$251$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det har min også!
> >
> > NB: Min onkel er hverken Henning D. eller Ewald S.
> >
> > "subcenx" <clausga@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3c63ff02$0$206$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Min TDC har kørt lige siden d. 1/7 - 2001 :)
> > >
> jeg er rimelig sikker på at TDC har flere tilfedse kunder en jer 3 ( jeg
er
> normalt en af den ) ...
> men et firmas popularitet kan ikke alene måles på antallet af tilfredse
> kunder ...... deres reklamationsbehandling er efter min mening et vigtigt
> parameter !
> og jeg var ( og skriver "var" fordi problemer vist nok er løst ) i den
> kategori af kunder der føler sig kastet rundt i den ene afdeling efter den
> anden, for blot at komme bagerest i køen hver gang ...
> og hver gang ( næsten hver gang ) man ryger i en ny afdeling bliver man
mødt
> med holdningen " DU har et problem med DIN forbindelse - ikke vores
> forbindelse - det er frusterende.
>
> ps :
> jeg har talt med mange flinke supporter under denne episode - men for
dælen
> jeg har også talt med nogle som TDC burde skamme sig over at betale løn
til
> ...........
>
> lars
>
>