Hjælp til "kabeljunglen"
Fra : Studen

Dato : 06-02-02 00:09

Skal bruge et kabel til at forbinde 2 computere via deres netkort. Dvs. uden
router, switch og hvad de nu hedder. Har forstået at jeg skal bruge et
såkaldt "krydset" kabel!? MEN, når jeg er inde på diverse eShops, kan jeg
sgu ikke gennemskue alle deres forkortelser. Jeg syntes faktisk det virker
som om, de ikke helt selv ved, hvad de mener. Er der en venlig sjæl, der én
gang for alle, kan slå dette fast, så jeg kan få bestilt mit kabel.
Forslag til valg af netkort modtages også meget gerne!!

Mvh
Studen

Fra : Dxl

Dato : 06-02-02 00:43

Crossed Patch RJ45 with TP-connector 5M / 10/100Mbit 25 kr. 31/1

taget fra edbpriser.dk

/dxl