Gadda alle,
Jeg skulle have flyttet mit ADSL og kontaktede Tiscali ang. dette og tænkte
at den hellige grav var velbevaret og flyttede så ind i min nye lejlighed.
Så dukkede der en faktura op fra Tiscali med en regning frem til den
31.03.2002. Jeg ringede så til Tiscali og sagde at jeg jo ikke havde ADSL
fordi jeg var fraflyttet den gamle adresse og endnu ikke havde fået svar om
der var kobber nok heroppe om jeg så skulle betale i de måneder uden ADSL ?.
Jo det var skam rigtig nok, lød svaret fra Tiscali, i bedste fald kun 4 uger
uden ADSL som jeg skulle betale for fordi deres system ikke kunne finde ud
af at opkræve andet.
Jeg blev lidt småsur på det så jeg ville opsige mit ADSL og jeg fremsendte
en skriftelig opsigelse både pr. fax, alm. post og en mail for at få
bekræftigelsen samt endelig en opringning til kundeservice, så den skulle
være god nok. Men nej !. I dag kom der så en pakke fra Tiscali med mit
hardware jeg skulle bruge.
Min konklusion er derfor at Tiscali ikke har tjek på en skid og deres
kundeservice er værre end en tynd kop the når de kan overse 4 henvendelser.
I øvrigt kan jeg ikke få lukket mit ADSL på den gamle adresse selvom jeg
ikke bor der længere og på spørgsmålet om hvad der ville ske hvis jeg ikke
betalte lød svaret at de ville.....lukke for forbindelsen på den gamle
adresse hvor jeg ikke længere bor
Til sidst har jeg et motto som Tiscali gerne må bruge i deres reklamer " En
gang Tiscali, altid Tiscali ..... for du slipper aldrig væk fra os!"
Det jeg er allermest ked af i denne situation er at Tiscali har sendt en TDC
teknikker herud den 15. februar og han kommer til at gå forgæves. Men ellers
kan han få en kop kaffe og se at det virker det ADSL fra TDC han satte op 5
dage efter jeg var flyttet ind
.
Fortsat god aften.
--
Venligst
Finn Jensen