HJÆLPPPPP!!!!!!
Fra : John Frandsen

Dato : 05-02-02 18:54

Jeg ved godt, at jeg har skrevet noget der minder om dette, men det ene
problem var der en løsning på.
Men det andet kan jeg ikke hitte ud af, og det er følgende.

Ved opstart med et GeForce 3 kort er skærmen bare sort. Der kommer ikke
noget frem på skærmen.
Motherboardet er et ECS - K7VZA.

Bios er opgraderet, og står på Init Display First - AGP.

Er der nogen der har oplevet lignende evt. på et andet board og er der en
løsning på det. ???

Jeg håber virkelige, at der er en der kan hjælpe.

Venlig hilsen

John

Fra : Madsen

Dato : 05-02-02 23:07

On Tue, 5 Feb 2002 18:54:04 +0100, "John Frandsen" <jf483@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>løsning på det. ???
>
>Jeg håber virkelige, at der er en der kan hjælpe.

Kan du boote Windows i Safe Mode ?

I så fald er det grafik kort driverne det er galt med

Mvh Madsen

Fra : John Frandsen

Dato : 06-02-02 06:21

> Kan du boote Windows i Safe Mode ?
>
> I så fald er det grafik kort driverne det er galt med
>
> Mvh Madsen

Nej, den er sort fra det øjeblik jeg tænder for computeren. Der kommer ikke
noget frem på skærmen. Computeren virker fint med et andet grafikkort.

Mvh.

John

Fra : Madsen

Dato : 06-02-02 16:47

On Wed, 6 Feb 2002 06:20:56 +0100, "John Frandsen" <jf483@ofir.dk>
wrote:

>Nej, den er sort fra det øjeblik jeg tænder for computeren. Der kommer ikke
>noget frem på skærmen. Computeren virker fint med et andet grafikkort.

Har du prøvet grafikkortet i en anden maskine så ?

Mit næste gæt er at kortet er brændt af på en eller
anden måde. Måske du har rørt ved det og statisk
elektricitet har lavet en lille gnist. Mere skal der
såmænd ikke til.

Mvh Madsen