Ny Akvarie forening på Djursland
Fra : Lars Steen

Dato : 05-02-02 15:57

Davs !!

Bor du på eller ved Djursland, så er vi nogle som er ved eller skal til at
starte en ny akvarie forening op herude, vi er og vil stadigvæk være medlem
af Randers Akvarie forening.

Hvis det har din interesse så gi' mig lige en mail, det er selvfølgelig
ikke bindende på nogle måder, det er fordi at vi skal ha' fundet nogle
lokaler osv.

Vi ses !!

Lars Steen
l.steen@city.dk

Fra : Kong Kurt

Dato : 07-06-02 02:49

On Tue, 5 Feb 2002 15:57:24 +0100, "Lars Steen" <l.steen@city.dk>
wrote:

> [...]
>
> Hvis det har din interesse så gi' mig lige en mail, det er selvfølgelig
>ikke bindende på nogle måder, det er fordi at vi skal ha' fundet nogle

Ikke usandsynligt at man vil være med. Flytter fra hovedstaden til
Ørstedegnen til september.
Et OT spørgsmål:Har du haft en lille biks i Auning engang ?

--

Hilsen Kong Kurt

Musik til festen? www.2tykke.dk
Stort er godt, så jeg er go' nok !