Electro-sex
Fra : Skou

Dato : 04-02-02 15:11

Hejsa - nogen der har erfaring med eletro-stimulation. ??
F.eks. i forbindelse med onani ?
PS Jeg er en fyr *gg*

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 04-02-02 16:40

On Mon, 4 Feb 2002 15:10:43 +0100, "Skou" <skouanders@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa - nogen der har erfaring med eletro-stimulation. ??
>F.eks. i forbindelse med onani ?

Øhh nej jeg viste ikke der fandtes sligt ? udover ved akupunktur

>PS Jeg er en fyr *gg*

Øhh jow ???
Mv
Bo

Fra : Jens B.

Dato : 05-02-02 23:49

"Chokmah Rabias The d@g" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Øhh nej jeg viste ikke der fandtes sligt ? udover ved akupunktur

Heller ikke jeg, men jeg er _meget_ spændt på at få en uddybende
forklaring...

--
-Jens B.

Fra : Bjarne Thomsen

Dato : 05-02-02 19:13

*GG* jeg ku' ikke lade være - prøv et bilbatteri og nogle
startkabler............

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 05-02-02 22:51

"Bjarne Thomsen" <vomme@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> *GG* jeg ku' ikke lade være - prøv et bilbatteri og nogle
> startkabler............

hmm hvad med alle os uden bil..........Kan man så bruge en dynamo?????
Henrik

Fra : ,

Dato : 18-02-02 21:19

> *GG* jeg ku' ikke lade være - prøv et bilbatteri og nogle
> startkabler............

Det er seriøst usundt! Blyakkumulatorer har en kortslutningsstrøm omkring
300 ampere. I elektronik-gruppen var der én, der tabte en svensknøgle på et
bilbatteri. >> KA BOOM << og syre ud over hele værkstedet !

Fra : Henning

Dato : 19-02-02 19:17

"," <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse news:a4rnj1$dan$1@sunsite.dk...

> [...]
et
> bilbatteri. >> KA BOOM << og syre ud over hele værkstedet !

Ja man skal huske at bruge tændspolen som mellemled *GGG*
Hvis man een gang har prøvet at hive en ledning af et tændrør,
med motoren i gang, gør man det ikke med vilje igen, med mindre
man er masochist *GGG*

MVH
Henning

Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-02-02 21:46

"Skou" <skouanders@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa - nogen der har erfaring med eletro-stimulation. ??
> F.eks. i forbindelse med onani ?
> PS Jeg er en fyr *gg*

http://www.darkstarprods.com

God inspiration dog mest tortur.. læs fantasierne..

Fra : modesty

Dato : 07-02-02 16:40

Hej Skou
Jeg har ingen personlig erfaring, men jeg tror du skal have fat i noget der
hedder en violet wand. Og du kan læse lidt om sikkerheden her:
http://www.roadrunner.demon.nl/roper/english/e_electricity.htm
*knus*
modesty

Fra : Per

Dato : 08-02-02 18:20

"modesty" <modesty@ofir.dk> wrote in message
> [...]
der
> hedder en violet wand. Og du kan læse lidt om sikkerheden her:

Vi kunne jo også anbefale ham at møde op til foredraget og demonstrationen
om brug af strøm til SM leg i SMil Fyn den 15. februar kl 21:00. Det kræver
selvfølgelig at han er medlem, men det kan vel nåes endnu?

Mvh Per