Langsom PC
Fra : Birte

Dato : 03-02-02 23:16

Hej NG
Er her nogen som kan spore mig ind på, hvad der er i vejen med en PC, når
den bliver meget, meget langsom.
Jeg har iagttaget, at når dialogboksen åbner til opring af nettet, den
kommer hurtigt efter start af PC'en, og jeg annullerer den, så opstår
problemet hurtigt, modsat at når den bliver minimeret, arbejder PC'en
normalt. Hvor mon fejlen er opstået???
vh Birte

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-02-02 16:53

"Birte" <b.i.c@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer hurtigt efter start af PC'en, og jeg annullerer den, så opstår
> problemet hurtigt, modsat at når den bliver minimeret, arbejder PC'en

Øhhh.... Virus ?????

Få straks checket din computer for virus, brug kun de sidst nye
virusopdateringer !!!!

Hvis det ikke er virus, så prøv en post herinde igen

Ole

Fra : Birte

Dato : 04-02-02 23:00

Det er vist ikke virus der laver rod i systemet, der er tjekket med den
sidste nye opdatering!!!!!
Men når "tilslut til" popupvinduet kommer frem, og det bliver aktiveret,
sender den utallige BYTES ud, så mange at PC'en helt mister pusten, og skal
genstartes til videre brug. Hvis jeg lader popupvinduet hænge uberørt, kan
PC'en bruges når bare Explorer og Outlook Express ikke bruges.
Fejlen ligger nok i Explorer, MEN HVOR?????
vh Birte

Fra : Deaster

Dato : 05-02-02 09:54

"Birte" <b.i.c@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> PC'en bruges når bare Explorer og Outlook Express ikke bruges.
> Fejlen ligger nok i Explorer, MEN HVOR?????

Det skal godt nok være en seriøs internetforbindelse hvis den ved upload får
den computer til at gå ned.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-02-02 23:03

On Sun, 3 Feb 2002 23:15:36 +0100,
Birte <b.i.c@mail.tele.dk> wrote:
> [...]
> kommer hurtigt efter start af PC'en, og jeg annullerer den, så opstår
> problemet hurtigt, modsat at når den bliver minimeret, arbejder PC'en

Problemet er måske at du har programmer der forsøger at lave DNS
opslag etc. Mit bud er at du har noget piratdelingssoftware inde.

Og du lider vel under en skod version af Windows ? (3.11/95/98/Me) ?

Fra : Birte

Dato : 05-02-02 08:45

Hej Povl
Ja, jeg kører WIN 98se, normalt med godt resultat.
Har du et forslag til hvordan jeg finder eventuelt piratsoftware, udover
Ad-aware, så er du sød )
vh Birte