billigste xp med ddr
Fra : KO

Dato : 03-02-02 22:08

hvad er det billigste bundkort med suport for AMD XP og DDR ram i vil
anbefale?

gerne uden lyd/net.

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 03-02-02 22:55

Soltek SL-75DRV2

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-02-02 23:35

> hvad er det billigste bundkort med suport for AMD XP og DDR ram i vil
> anbefale?

ECS K7S5A. Under 600kr. Ganske godt og hurtigt bundkort,
der supporterer både XP og DDR. Jeg sidder med et sådant board i min
maskine lige nu, og det kører bare derudaf.

> gerne uden lyd/net.

Du slipper ikke for lyden, men det kan deaktiveres i BIOS. Netkort
er optional (koster ca. det samme både med og uden - kan ligeledes
deaktiveres i BIOS).

mvh
Jeppe Seidelin Dam