Kvinder og Onani ?
Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 03-02-02 22:03

man bliver sgu så refelekterene af at være på Bornholm - i ordets
bedste forstand så er der ikke andet og lave når man har boed her
rager man jo ikke rundt og ser serværdigheder....

også kom jeg i tanke om mit livs første orgasme - det var på
badeværlset i Åkirkeby jeg var 13 også ville det fanme ingen ende
ta... og sådan tror jeg egentligt de fleste mænd har det også går det
støt ned af bakke fra man er 18

MEN KVINDER det er som enten så kan de eller så kan de ikke ... min
suverænt bedre halvdel har altid kunnet og troede det var helt normalt
da hun opdagede stilheden om sig fordraegt om sine fantasier og vaner
mht sligt.

en ting er sikker der prales ikke med det - hvor jeg nok synets mænd
er meget afslapethed - fordi vi ved det jo godt - ja i mellem min
venner var dte da sådan op igenem 20 erne når vi havd elejet video
film - så så vi 20 min porno en dram thriller og lrigs film - de var
amerikanske ... men af ren og skær praktiske årsager s¨å sad vi der
med hver vore sjakke og spillede den af imen svi så den her porno film
- der jo er noget klam når man er kommet ....det er måske knap så
udbredt ...

men så sad jeg og funderede over om kvinder også har et klimax eller
det ligger sådan nogen lunde stabilt livet igenem ?

MvH
Bo

Fra : Tulla

Dato : 04-02-02 19:39

> men så sad jeg og funderede over om kvinder også har et klimax eller
> det ligger sådan nogen lunde stabilt livet igenem ?
>

> MvH
> Bo

Mener at have læst at kvinder topper omkring 30-års alderen, og mænd omkring
de 20 år. Måske skulle man overveje en ung, spænstig 20-årig bartender....

--
Mvh Tulla

Fra : Fessor

Dato : 05-02-02 17:14

"Tulla" <tulla@wanadoo.dk> wrote in message news:<FyA78.15932$Eu2.1190496@news010.worldonline.dk>...

> Mener at have læst at kvinder topper omkring 30-års alderen, og mænd omkring
> de 20 år. Måske skulle man overveje en ung, spænstig 20-årig bartender....

20 år ?. Uhyggeligt at tænke på, når man er en mand på 35
Nå - selvom man måske ikke er på toppen, nyder vi "ældre" mænd det nu alligevel.

Måske skulle jeg finde en kvindelig bartender på 30 ?.

Fessor