iptables -log
Fra : Peter Andersen

Dato : 03-02-02 21:05

Kan man logge til en bestemt fil? fx sådan at kun valgte log's kommer i en
seperat fil jeg selv navngiver?

---
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Jesper

Dato : 04-02-02 14:45

Peter Andersen wrote:

> Kan man logge til en bestemt fil? fx sådan at kun valgte log's kommer i en
> seperat fil jeg selv navngiver?

Ikke direkte. Du kan kun logge til syslog. Syslog-ng kan så fx.
forholdsvist let filtrere det fra til en bestemt fil.

--
Jesper

Fra : Peter Andersen

Dato : 04-02-02 20:19

"Jesper" <news@skydiver.dkk> wrote in message

> Ikke direkte. Du kan kun logge til syslog. Syslog-ng kan så fx.
> forholdsvist let filtrere det fra til en bestemt fil.

ok det lyder fornuftigt. Har du en hurtig guide til hvordan jeg griber det
an, eller en link?

Fra : Jesper

Dato : 04-02-02 21:25

Peter Andersen wrote:

> ok det lyder fornuftigt. Har du en hurtig guide til hvordan jeg griber det
> an, eller en link?

Nææ.. men det findes sikkert. Søg på google e.l.

--
Jesper