/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
sæd
Fra : Rosing


Dato : 03-02-02 12:31

ER der nogen der ved m der findes
et (eller flere) midler til at øge produktionen
af sæd?



 
 
 
Rene' Hjorth (03-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 03-02-02 14:33

Sun, 3 Feb 2002 12:30:33 +0100 -> "Rosing" <Grosing@post10.tele.dk>

Hej Rosing,

>ER der nogen der ved m der findes
>et (eller flere) midler til at øge produktionen
>af sæd?

Ikke som så, men det siges at en øget indtagelse af proteinholdige
fødevarer styrker, altså rå æg og oksekød

Men hvad du kan gøre er at have været afholden i 1-2 døgn inden, drikke
massere af væske og onanere et par gange til du er tæt på, men uden at
sprøjte.

Produktionen af sædceller er dog også i forhold til dit liv, så at leve
sundt, sove og spise godt og ikke stesse eller indtage for mange
giftstoffer, vil sikkert også øge produktionen af sædceller.


René
www.rene.hjorth.com

Stine (03-02-2002)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 03-02-02 23:17


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:tqeq5usfdg3bhb5nuckvm64sfme6pqtfr2@4ax.com...
> Men hvad du kan gøre er at have været afholden i 1-2 døgn inden, drikke
> massere af væske og onanere et par gange til du er tæt på, men uden at
> sprøjte.

Èn ting, jeg som kvinde gerne vil tilføje i den sammenhæng.

Sæden kommer til at smage afskyeligt på den måde - bare sådan, hvis du godt
kan li' blowjobs. Frisk sæd er nu engang det bedste :)

/Stine



Rene' Hjorth (04-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 04-02-02 19:02

Sun, 3 Feb 2002 23:17:29 +0100 -> "Stine" <unknown@unknown.dk>

Hej Stine,

>> Men hvad du kan gøre er at have været afholden i 1-2 døgn inden, drikke
>> massere af væske og onanere et par gange til du er tæt på, men uden at
>> sprøjte.
>
>Èn ting, jeg som kvinde gerne vil tilføje i den sammenhæng.
>
>Sæden kommer til at smage afskyeligt på den måde - bare sådan, hvis du godt
>kan li' blowjobs. Frisk sæd er nu engang det bedste :)

Jeg er nu faktisk slet ikke enig - prøv selv at gøre det eksperiment at
lade din fyre vente et par døgn med at sprøjte; giv ham et blowjob og
tænk på smagen.

Kort efter giver du ham et nyt, og gerne et nyt herefter - og du vil
bemærke at smagen er noget anderledes; anden og især tredie gang er
smagen någet mere stærk, sur, bitter etc.

Fidusen med at være tilbageholdende, er at en del af sædcellerne faktisk
går til grunde og bliver omdannet til sukker/stivelse - og formålet med
massere af vædske er at fortynde smagen ligeså.

For at sæd skal smage grimt, er der massere af andre ting at gøre - hvor
massere af øl, asparges & medicin, er rigtigt "gode" virkemidler.



René
www.rene.hjorth.com

Stine (04-02-2002)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 04-02-02 22:25


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:qsit5u0vhvac4q6tb1qfiof60n9p946r52@4ax.com...
> Jeg er nu faktisk slet ikke enig - prøv selv at gøre det eksperiment at
> lade din fyre vente et par døgn med at sprøjte; giv ham et blowjob og
> tænk på smagen.

Dét har jeg prøvet!

Jeg må altså holde fast ved min mening - men smag og behag er jo også
forskelligt :)

Det er rigtigt, at den er mere syrlig, når den er frisk, men det er altså
også langt at foretrække fremfor den bitre smag (synes jeg den er), der
kommer efter længere tid uden udløsning...

/Stine





Rene' Hjorth (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 05-02-02 20:25

Mon, 4 Feb 2002 22:24:56 +0100 -> "Stine" <unknown@unknown.dk>

Hej Stine,

>Jeg må altså holde fast ved min mening - men smag og behag er jo også
>forskelligt :)

Præcist

>Det er rigtigt, at den er mere syrlig, når den er frisk, men det er altså
>også langt at foretrække fremfor den bitre smag (synes jeg den er), der
>kommer efter længere tid uden udløsning...

Du må se at lære din fyr (whatever) at drikke noget mere vand, og at
drikke MEGET af det...

Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
er det næsten ren & sød nektar der kommer ud


René
www.rene.hjorth.com

Sophie Lee (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 05-02-02 21:25

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:r7c06ucqvemmqijea8sb8pb4viru3d8h85@4ax.com...
> Mon, 4 Feb 2002 22:24:56 +0100 -> "Stine" <unknown@unknown.dk>

> Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
> kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
> er det næsten ren & sød nektar der kommer ud

Jeg troede ellers at smagen er mere afhængig af hvad man spiser...bør
tørrede abrikoser ikke gøre tricket?



Stine (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 05-02-02 21:35


"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
news:_6X78.212$B43.30736@news000.worldonline.dk...

> Jeg troede ellers at smagen er mere afhængig af hvad man spiser...bør
> tørrede abrikoser ikke gøre tricket?

Ja, dét kommer jeg i hvert fald ingen vegne med :)))



Rene' Hjorth (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 06-02-02 20:49

Tue, 5 Feb 2002 21:25:28 +0100 -> "Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk>

Hej Sophie,

>> Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
>> kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
>> er det næsten ren & sød nektar der kommer ud
>
>Jeg troede ellers at smagen er mere afhængig af hvad man spiser...bør
>tørrede abrikoser ikke gøre tricket?

Du har også ganske ret i at kosten er med til at gøre en forskel på
smagskvalliteten; men der er mange ting der spiller ind.

Frugtsukker i sig selv (som tørrede abrikoser indholder meget af) er med
til at give en lidt sødere smag - hvorfor du typiske vil opleve for de
vegetarer der spiser meget frugt og lidt salt m.m., har en lidt mere
sødere sperm.


René
www.rene.hjorth.com

Sophie Lee (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 07-02-02 22:00

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:m2236uc2cffp6lr7bci9k7kr05qmcbdau9@4ax.com...
> Tue, 5 Feb 2002 21:25:28 +0100 -> "Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk>

> Frugtsukker i sig selv (som tørrede abrikoser indholder meget af) er med
> til at give en lidt sødere smag - hvorfor du typiske vil opleve for de
> vegetarer der spiser meget frugt og lidt salt m.m., har en lidt mere
> sødere sperm.

Men jeg synes faktisk ikke der er noget forskel... Min første kæreste var
vegetar, min anden var kødæder...og i begge tilfælde var det bare BVADR.



Tomas O. (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 09-02-02 08:46

Sophie Lee skrev:

> Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> news:m2236uc2cffp6lr7bci9k7kr05qmcbdau9@4ax.com...
>> Tue, 5 Feb 2002 21:25:28 +0100 -> "Sophie Lee"
>> <sole00ab@student.cbs.dk>
>
>> Frugtsukker i sig selv (som tørrede abrikoser indholder
>> meget af) er med til at give en lidt sødere smag - hvorfor
>> du typiske vil opleve for de vegetarer der spiser meget
>> frugt og lidt salt m.m., har en lidt mere sødere sperm.
>
> Men jeg synes faktisk ikke der er noget forskel... Min første
> kæreste var vegetar, min anden var kødæder...og i begge
> tilfælde var det bare BVADR.

Når du nu ikke bliver så liderlig kan det være årsagen til at
du synes det er BVADR.

Jeg har haft en del piger der synes som du, men skægt nok jo mere
tændte de blev jo mere ok synes de det var at have den i munden
under 'afgang'

Hilsen
Tomas O.

John Sahl (09-02-2002)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 09-02-02 12:02

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns91B059300AD4Evampyre@teledanmark.dk...
> Når du nu ikke bliver så liderlig kan det være årsagen til at
> du synes det er BVADR.
>
> Jeg har haft en del piger der synes som du, men skægt nok jo mere
> tændte de blev jo mere ok synes de det var at have den i munden
> under 'afgang'


Det er også min opfattelse.. Men det er vist mere fordi liderligheden får
dem til at skide på alt og bare NYDE...

Men derfor behøver de jo ikke ligefrem sige "Uhhmm" når de får
ladningen i munden vel? De fleste kan faktisk stadig ikke lide det
selvom de i det der liderlige øjeblik tager den i munden.

Der findes dog også en del der gladeligt sluger det hele med største
fornøjelse.. Heldigvis er der forskel på folk. Og jeg som er temmelig
kræsen kan sgu godt sætte mig ind i det at få noget i munden jeg ikke
kan lide.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/


Tomas O. (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 10-02-02 02:25

John Sahl skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> news:Xns91B059300AD4Evampyre@teledanmark.dk...
>> Når du nu ikke bliver så liderlig kan det være årsagen
>> :til at
>> du synes det er BVADR.
>>
>> Jeg har haft en del piger der synes som du, men skægt nok jo
>> mere tændte de blev jo mere ok synes de det var at have den
>> i munden under 'afgang'
>
>
> Det er også min opfattelse.. Men det er vist mere fordi
> liderligheden får dem til at skide på alt og bare NYDE...

For en del af de pigers vedkommende jeg har kendt har dte været
sådan at de ofte efter et stykke tid synes det var ok at tage MIN
ladning i munden. Måske fordi jeg gjorde hvad jeg kunne for at dte
var godt for dem?

> Men derfor behøver de jo ikke ligefrem sige "Uhhmm" når de
> får ladningen i munden vel? De fleste kan faktisk stadig ikke
> lide det selvom de i det der liderlige øjeblik tager den i
> munden.

Jeg kan nu godt lide det når de siger UMMMMM

> Der findes dog også en del der gladeligt sluger det hele med
> største fornøjelse.. Heldigvis er der forskel på folk. Og jeg
> som er temmelig kræsen kan sgu godt sætte mig ind i det at få
> noget i munden jeg ikke kan lide.

Klart.

Hilsen
Tomas O.

John Sahl (10-02-2002)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 10-02-02 16:20

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns91B1188D65149vampyre@teledanmark.dk...
> For en del af de pigers vedkommende jeg har kendt har dte været
> sådan at de ofte efter et stykke tid synes det var ok at tage MIN
> ladning i munden. Måske fordi jeg gjorde hvad jeg kunne for at dte
> var godt for dem?

Sådan er det jo altid med nogen.

> Jeg kan nu godt lide det når de siger UMMMMM

Hvem kan ikke det?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/


Rene' Hjorth (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 09-02-02 21:14

Thu, 7 Feb 2002 21:59:49 +0100 -> "Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk>

Hej Sophie Lee,

>Men jeg synes faktisk ikke der er noget forskel... Min første kæreste var
>vegetar, min anden var kødæder...og i begge tilfælde var det bare BVADR.

Æv, du var bare ikke være heldig...

Dem jeg har prøvet, for der var 3, var nogle der var ret ligesom
helse-fanatiske, så de levede kun af frugt, grønt og nødder - drak
massere af vand og frugtsaft; rørte ikke alkohol eller andre
"""giftstoffer""" og meget begrænset med salt.

Det var lidt ekstreme, men deres sperm var... uhm


René
www.rene.hjorth.com

Sophie Lee (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 10-02-02 16:13

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:ik0b6u8f0im0plo6js9813i93qrlasteg5@4ax.com...
> Thu, 7 Feb 2002 21:59:49 +0100 -> "Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk>
>
> Hej Sophie Lee,
>
> >Men jeg synes faktisk ikke der er noget forskel... Min første kæreste var
> >vegetar, min anden var kødæder...og i begge tilfælde var det bare BVADR.

>
> Æv, du var bare ikke være heldig...

Tja, måske :)

> Dem jeg har prøvet, for der var 3, var nogle der var ret ligesom
> helse-fanatiske, så de levede kun af frugt, grønt og nødder - drak
> massere af vand og frugtsaft; rørte ikke alkohol eller andre
> """giftstoffer""" og meget begrænset med salt.
>
> Det var lidt ekstreme, men deres sperm var... uhm

Hehe...min første drak heller ikke alkohol, røg heller ikke, drak ikke
kaffe, havde været vegetar siden 13 års alderen (han var dengang 18), og
spillede rimeligt meget basketball...ikke fordi han var health-freak, men
alligevel...man skulle næsten tro at der ville være forskel på smagen.



Rene' Hjorth (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 10-02-02 17:27

Sun, 10 Feb 2002 16:12:31 +0100 -> "Sophie Lee"
<sole00ab@student.cbs.dk>

Hej Sophie,

>Hehe...min første drak heller ikke alkohol, røg heller ikke, drak ikke
>kaffe, havde været vegetar siden 13 års alderen (han var dengang 18), og
>spillede rimeligt meget basketball...ikke fordi han var health-freak, men
>alligevel...man skulle næsten tro at der ville være forskel på smagen.

Ja, for pokker - alle ods var da for noget velsmag? Well, det var sgu'
da uheldigt...

Nå, der ER jo trods alt vigtigere ting her i livet


René
www.rene.hjorth.com

Sophie Lee (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 10-02-02 22:20

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:dj7d6ug4vv45ngosqov3qnug9jilm3ika0@4ax.com...

> Ja, for pokker - alle ods var da for noget velsmag? Well, det var sgu'
> da uheldigt...

Det var nu også nogle år tilbage, jeg kan ikke huske så klart og tydeligt,
kun min reaktion...*L*

> Nå, der ER jo trods alt vigtigere ting her i livet

Ja, jeg nyder livet som single ^_~



Henrik Andersen (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Andersen


Dato : 07-02-02 14:12

Jeg har fået fortalt, endna MEGET overbevisende af en tidligere veninde jeg
havde at det der skal til er RØDVIN...

Hvordan er erfaringerne med det??

Henrik



"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> wrote in message
news:_6X78.212$B43.30736@news000.worldonline.dk...
> Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
> news:r7c06ucqvemmqijea8sb8pb4viru3d8h85@4ax.com...
> > Mon, 4 Feb 2002 22:24:56 +0100 -> "Stine" <unknown@unknown.dk>
>
> > Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
> > kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
> > er det næsten ren & sød nektar der kommer ud
>
> Jeg troede ellers at smagen er mere afhængig af hvad man spiser...bør
> tørrede abrikoser ikke gøre tricket?
>
>



Rene' Hjorth (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 09-02-02 21:16

Thu, 7 Feb 2002 14:11:53 +0100 -> "Henrik Andersen"
<dk8008@NOT-hotmail.com>

Hej Henrik Andersen,

>Jeg har fået fortalt, endna MEGET overbevisende af en tidligere veninde jeg
>havde at det der skal til er RØDVIN...

Jeg har ikke store erfaringer i rødvin på dette punkt, men kunne godt
tro at alkohol og garvesyre havde en negativ effekt; men at den
resterende frugtsukker havde en positiv effekt...

Det må afgøres en dag - jeg må hellere finde et sted at melde mig som
smagsdommer ))


René
www.rene.hjorth.com

Stine (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 05-02-02 21:37


"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
news:r7c06ucqvemmqijea8sb8pb4viru3d8h85@4ax.com...

> Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
> kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
> er det næsten ren & sød nektar der kommer ud
>
Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det er ikke lige
tidspunktet at begynde at punke ham med at hans sæd smager som hans alder :)

Besides, så er det altså kun hvis der er gået lang tid - hvilket jeg jo selv
kan sørge for, at der ikke går!

/Stine



Sophie Lee (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 05-02-02 21:55

Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message news:a3pg0t$qnk$1@sunsite.dk...

> Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det er ikke lige
> tidspunktet at begynde at punke ham med at hans sæd smager som hans alder
:)

Hvis det kan trøste ham kan du fortælle ham at jeg ikke synes tredive er
særlig gammel...og jeg er 19 ;)



Tomas O. (05-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 05-02-02 23:09

Sophie Lee skrev:

> Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message
> news:a3pg0t$qnk$1@sunsite.dk...
>
>> Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det
>> er ikke lige tidspunktet at begynde at punke ham med at hans
>> sæd smager som hans alder
>:)
>
> Hvis det kan trøste ham kan du fortælle ham at jeg ikke synes
> tredive er særlig gammel...og jeg er 19 ;)

Jeg er 43 og de er da ingen alder hehe

Man skal bare opføre sig som en på 25, kunne lege som en på 5 og
tænke som en mellem 5 og 200, så ser man ikke slidt ud hehe

Hilsen
Tomas O.

Anders Peter Johnsen (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 06-02-02 03:46

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
news:syX78.231$B43.35362@news000.worldonline.dk...
> Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message
news:a3pg0t$qnk$1@sunsite.dk...
>
> > Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det er ikke
lige
> > tidspunktet at begynde at punke ham med at hans sæd smager som hans
alder
> :)
>
> Hvis det kan trøste ham kan du fortælle ham at jeg ikke synes tredive er
> særlig gammel...og jeg er 19 ;)

Ohgud!

Du rumsterer også herind, Sophie? ;-D

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



Sophie Lee (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 06-02-02 10:21

Anders Peter Johnsen <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
news:3c6098da$0$62870$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > Hvis det kan trøste ham kan du fortælle ham at jeg ikke synes tredive er
> > særlig gammel...og jeg er 19 ;)
>
> Ohgud!
>
> Du rumsterer også herind, Sophie? ;-D

DP/DPI kan til tider blive lidt kedelige...jeg har behov for at brede mine
vinger



Henrik Andersen (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Andersen


Dato : 07-02-02 14:14

Ja, det med at blive tredive er toltalt traume-fremkaldende

Den ene dag er man sidst i tyverne, den næste godt på vej mod de fyrre...

Henrik



"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> wrote in message
news:syX78.231$B43.35362@news000.worldonline.dk...
> Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message
news:a3pg0t$qnk$1@sunsite.dk...
>
> > Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det er ikke
lige
> > tidspunktet at begynde at punke ham med at hans sæd smager som hans
alder
> :)
>
> Hvis det kan trøste ham kan du fortælle ham at jeg ikke synes tredive er
> særlig gammel...og jeg er 19 ;)
>
>



Tomas O. (07-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 07-02-02 15:18

Henrik Andersen skrev:

> Ja, det med at blive tredive er toltalt traume-fremkaldende
>

Pjat med dig.

> Den ene dag er man sidst i tyverne, den næste godt på vej mod
> de fyrre...

Puha du kan lige så godt skyde dig selv med de indstilling *G*

Jeg er 43 og tro mig, jeg har ALDRIG haft det bedre!

Hilsen
Tomas O.

EH (11-02-2002)
Kommentar
Fra : EH


Dato : 11-02-02 20:07

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91AE9B9AEF43Evampyre@teledanmark.dk>...
> Henrik Andersen skrev:
>
> > Ja, det med at blive tredive er toltalt traume-fremkaldende
> >
>
> Pjat med dig.

Hallå, du kan da ikke bare afvise andre folks ubehag ved at blive
ældre. (Ok, det kan du jo selvfølgelig godt, men det er da ikke særlig
pænt? )

>
> > Den ene dag er man sidst i tyverne, den næste godt på vej mod
> > de fyrre...
>
> Puha du kan lige så godt skyde dig selv med de indstilling *G*

Hm.. er det nu lovligt? (Fik en gang at vide at det er ulovlig at
begår selvmord i England, det syntes jeg er lidt pudsigt :)


> Jeg er 43 og tro mig, jeg har ALDRIG haft det bedre!

Ja ja, men du er vist osse en glad gris :) (Måske en minoritets gris
enda ;)

Hører du ikke nyheder? Forbruget af "lykkepiller" stiger vildt, og for
et noget tid siden sagde Verdens Sundheds Organisationen (WHO) at hvis
udviklingen fortsatter, så om 20 år, så vil den anden mest udbredte
dødsårsag på planeten være selvmord.

Og det er jo surt at blive gammel :(

Tomas O. (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 11-02-02 23:29

EH skrev:
SNIP

>> Pjat med dig.
>
> Hallå, du kan da ikke bare afvise andre folks ubehag ved at
> blive ældre. (Ok, det kan du jo selvfølgelig godt, men det er
> da ikke særlig pænt? )

LOL.. det var da ikke så alvorligt menet.. glemte vist en smiley..
jeg kan da selv huske da jehgvar 16 menete jeg at alt over 30 var
værre end døden og i dag vil jeg ikke bytte med en 16 årig for alt
guld i verden!

Og 40.. puuuha.. dem over 40 de var sgu da allerede døde de havde
bare ikke opdaget det, så de gik rundt og blev ved at trække
vejret og optage plads.

50.. de lugtede, ikke? Jo de gør så! *GGG*

60 christ allmighty Methusalemmer med senil demens og svlen
løbende ned af hagen

70 her er det emre end savl der løber, her løbber pisset også i en
lind strøm ned gemme bukserne og laver pytter hvorend de bevæger
sig.

80 skinddøde Methusalem liggende i en seng i ilttelt med en
kunstig lunge til at holde maskinereiet i gang mens de griner
fjoget som en baby der mærker en brystvirte for første gang.

90.. lad os end ikke komme ind på det...

>>
>> > Den ene dag er man sidst i tyverne, den næste godt på vej
>> > mod de fyrre...
>>
>> Puha du kan lige så godt skyde dig selv med de indstilling
>> *G*
>
> Hm.. er det nu lovligt? (Fik en gang at vide at det er
> ulovlig at begår selvmord i England, det syntes jeg er lidt
> pudsigt :)

LOL og så er de ikke engang katolikker..

>
>> Jeg er 43 og tro mig, jeg har ALDRIG haft det bedre!
>
> Ja ja, men du er vist osse en glad gris :) (Måske en
> minoritets gris enda ;)

Minorihvadforenfisk?

Jeg er MIG! Jeg kan IKKE proppes ned i en bekvem lille kasse med
en etiket på. Undskyld hvis jeg skuffer dig.

Ud over det er en af mine bedste venner 66 år og jeg kender sgu
ikke mange der når ham til sokkeholderne når det gølder om at have
gang i den og de små grå. Han er et af disse mærkværdige mennesker
der insisterer på at bevise der er et liv efter de 40! Fanden tage
ham ikke?

Og min bedste veninde har en veninde der er 83 og tro mig, hendes
hjerne er så skarp at langt de fleste ikke kan følge med. Hendes
fysik er sådan at hun dne dag i dag smutter i svømehallen og tager
4 længder 2 gange om ugen i et tempo jeg som ryger må opgive at
følge med i!

> Hører du ikke nyheder? Forbruget af "lykkepiller" stiger
> vildt, og for et noget tid siden sagde Verdens Sundheds
> Organisationen (WHO) at hvis udviklingen fortsatter, så om 20
> år, så vil den anden mest udbredte dødsårsag på planeten være
> selvmord.

Uha.. jeg er ikke kunde til nogen af de ting du her snakker om.
hvorfor? Fordi jeg er MIG og jeg er sgu kanon!

> Og det er jo surt at blive gammel :(

Læs ovenstående ) Gu er det ikkenikkenej!

Hilsen
Tomas O.

EH (12-02-2002)
Kommentar
Fra : EH


Dato : 12-02-02 19:45

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91B2EEEAC6260vampyre@teledanmark.dk>...
> EH skrev:
> SNIP
>
> >> Pjat med dig.
> >
> > Hallå, du kan da ikke bare afvise andre folks ubehag ved at
> > blive ældre. (Ok, det kan du jo selvfølgelig godt, men det er
> > da ikke særlig pænt? )
>
> LOL.. det var da ikke så alvorligt menet.. glemte vist en smiley..
> jeg kan da selv huske da jehgvar 16 menete jeg at alt over 30 var
> værre end døden og i dag vil jeg ikke bytte med en 16 årig for alt
> guld i verden!

Så din målgrupper har holdt trit med din egen alder?

> [snip]


>
> Ud over det er en af mine bedste venner 66 år og jeg kender sgu
> ikke mange der når ham til sokkeholderne når det gølder om at have
> gang i den og de små grå. Han er et af disse mærkværdige mennesker
> der insisterer på at bevise der er et liv efter de 40! Fanden tage
> ham ikke?

Hvorfor? Andres success kan man jo sjældent bruge til noget.


> > Hører du ikke nyheder? Forbruget af "lykkepiller" stiger
> > vildt, og for et noget tid siden sagde Verdens Sundheds
> > Organisationen (WHO) at hvis udviklingen fortsatter, så om 20
> > år, så vil den anden mest udbredte dødsårsag på planeten være
> > selvmord.
>
> Uha.. jeg er ikke kunde til nogen af de ting du her snakker om.
> hvorfor? Fordi jeg er MIG og jeg er sgu kanon!

lol - det er det jeg siger du er en minoritets gris

>
> > Og det er jo surt at blive gammel :(
>
> Læs ovenstående ) Gu er det ikkenikkenej!

Ok, bare mig igen.

Tomas O. (13-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 13-02-02 12:24

EH skrev:

SNIP

>> LOL.. det var da ikke så alvorligt menet.. glemte vist en
>> smiley.. jeg kan da selv huske da jehgvar 16 menete jeg at
>> alt over 30 var værre end døden og i dag vil jeg ikke bytte
>> med en 16 årig for alt guld i verden!
>
> Så din målgrupper har holdt trit med din egen alder?

Øhhh hvad?? Klip lige meningen med den sætning ud i pap for mig.

>> Ud over det er en af mine bedste venner 66 år og jeg kender
>> sgu ikke mange der når ham til sokkeholderne når det gølder
>> om at have gang i den og de små grå. Han er et af disse
>> mærkværdige mennesker der insisterer på at bevise der er et
>> liv efter de 40! Fanden tage ham ikke?
>
> Hvorfor? Andres success kan man jo sjældent bruge til noget.

Du lader dig ikke inspirere af andre? Som Einstein, Michaelangelo,
Rembrandt, Jules Verne, men foretrækker at opfinde den dybe
tallkerne selv?

SNIP

>> Uha.. jeg er ikke kunde til nogen af de ting du her snakker
>> om. hvorfor? Fordi jeg er MIG og jeg er sgu kanon!
>
> lol - det er det jeg siger du er en minoritets gris

Ja og nej. For når JEG kan, kan alle andre vel også??

Jeg er ikke født med e guldske i munden, ikke en gang en af
plastic, måske, men så er den købt på afbetaling.

>> > Og det er jo surt at blive gammel :(
>>
>> Læs ovenstående ) Gu er det ikkenikkenej!
>
> Ok, bare mig igen.

Du er ret aldersfikseret?

Må man spørge hvor gammel du er?

Hilsen
Tomas O.

Chokmah Dog Fever (13-02-2002)
Kommentar
Fra : Chokmah Dog Fever


Dato : 13-02-02 13:52

On Wed, 13 Feb 2002 11:23:53 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

HI 2mas
jeg hopper lige ind fra side linjen
sniper det hele :)


>Du er ret aldersfikseret?

nu har jeg lige som du så på icq rundet år og er tætter på de 40 ind
30 og gu tænker man da over det !
men ikke som noget negativt ( her ) livet bliver sgu bedre og bedre
efter de 30 - som jeg oplever det men kan godt huske da jeg var 20
betragtede jeg folk på 30 som de stod med det ene ben i graven -

men rent praktisk synets jeg at jeg har et bedre overblik mindre
paranioa tanke myller etc.

rent fysisk kan jeg da godt mærke at ....jeg ikke har den energi jeg
har haft den ville nok komme igen hvis jeg spiste bedre røg mindre og
begyndte at pumpe jern igen ... så er der det store spørgsmål om børn
- der tror jeg ikke jeg har den energi man skal have når jeg er blevet
40 til en ny født .... men så igen ... så synes jeg også man lære at
akceptere at man bare ikke få det hele og hvis det er en af de ting
man må undvære jamen så har man fåed så meget andet ... der er well
for helved grænser for hvor meger der kan være i ET liv :)

Mv
Bo
>

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html
http://www.geocities.com/nutsse/ a gift for Agent news readers

Sophie Lee (13-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 13-02-02 14:01

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns91B2EEEAC6260vampyre@teledanmark.dk...

> LOL.. det var da ikke så alvorligt menet.. glemte vist en smiley..
> jeg kan da selv huske da jehgvar 16 menete jeg at alt over 30 var
> værre end døden og i dag vil jeg ikke bytte med en 16 årig for alt
> guld i verden!

Det er jo meget afhængig af sin omgangskredse. Da jeg var 17 år, inden jeg
påbegyndte min videregåendeuddannelse, mente jeg at 24 var rimelig
gammel...altså, en på 24 var jo _7_ år ældre end mig! Men da jeg så begyndte
at møde flere og flere ældre og yngre personer (alt fra 16-84), indså jeg
at...hallo...de er da skam lige så seje som mine jævnaldrene, nogle gange
endda sejere...^_^ Alder betyder ikke så meget...modenhed og personlighed
kan man straks "detect"...



Tomas O. (13-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 13-02-02 15:53

Sophie Lee skrev:

SNIP
>
> Det er jo meget afhængig af sin omgangskredse. Da jeg var 17
> år, inden jeg påbegyndte min videregåendeuddannelse, mente
> jeg at 24 var rimelig gammel...altså, en på 24 var jo _7_ år
> ældre end mig! Men da jeg så begyndte at møde flere og flere
> ældre og yngre personer (alt fra 16-84), indså jeg
> at...hallo...de er da skam lige så seje som mine jævnaldrene,
> nogle gange endda sejere...^_^ Alder betyder ikke så
> meget...modenhed og personlighed kan man straks "detect"...

Er du sikker på du kun er 19?

Hilsen
Tomas O.

Sophie Lee (13-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 13-02-02 16:21

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns91B4A19547154vampyre@teledanmark.dk...
> Sophie Lee skrev:
>
> SNIP
> >
> > Det er jo meget afhængig af sin omgangskredse. Da jeg var 17
> > år, inden jeg påbegyndte min videregåendeuddannelse, mente
> > jeg at 24 var rimelig gammel...altså, en på 24 var jo _7_ år
> > ældre end mig! Men da jeg så begyndte at møde flere og flere
> > ældre og yngre personer (alt fra 16-84), indså jeg
> > at...hallo...de er da skam lige så seje som mine jævnaldrene,
> > nogle gange endda sejere...^_^ Alder betyder ikke så
> > meget...modenhed og personlighed kan man straks "detect"...
>
> Er du sikker på du kun er 19?

Temmelig sikker....Men jeg fylder snart 20, om 9 måneder! *fnis*



Tomas O. (14-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 14-02-02 00:21

Sophie Lee skrev:

SNIP
>>
>> Er du sikker på du kun er 19?
>
> Temmelig sikker....Men jeg fylder snart 20, om 9 måneder!
> *fnis*

hehe. så er jeg mere rolig *G*

Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Tomas O. (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 11-02-02 23:32

EH skrev:

Lige en ting mere om alder.....

Det er ydserst sjældent folk gætter min rigtige alder når de ser
mig!

Hvorfor? Fordi jeg ikke klæder mig og heller ej opfører mig som e
typisk 43 årig.. sjovt nok har jeg aldrig opførst mig som typsik
andet end mig selv. Jeg er vist også mere end rigeligt for de
fleste hehe

Hilsen
En glad dreng
Tomas O.

Mirian (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Mirian


Dato : 06-02-02 15:29


"Stine" <unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse
news:a3pg0t$qnk$1@sunsite.dk...
>
> "Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> news:r7c06ucqvemmqijea8sb8pb4viru3d8h85@4ax.com...
>
> > Alternative kan du finde en tidsmaskine og gøre ham yngre, da smagen er
> > kraftigt afhængig af alder, så hvis du får gjort ham tilstrækkelig ung,
> > er det næsten ren & sød nektar der kommer ud

Jeg syntes altså ikke at det har noget med alderen at gøre! Min nuværende
kæreste er 28 og hans sæd smager da udmærket!, men det kommer altså an på
hvad manden spiser og drikker! Min kæreste drikker kun cola light intet
andet! og spiser masser af søde sager og det smager hans sæd efter, dvs
sødt!en anden mand jeg engang var sammen med, drak øl, kaffe og spiste
junkfood og hans sæd smagte harsk og salt ;-(

> >
> Han er *lige* fyldt tredive og er totalt nede over det - det er ikke lige
> tidspunktet at begynde at punke ham med at hans sæd smager som hans alder
:)

Nej min kæreste er også ved at være ked af sin alder! Så når de har det
sådan så må vi jo rose dem lidt ekstra for deres præstationer som jo
forbedres med alderen, det hjælper ihvertfald ppå min fyr!

> Besides, så er det altså kun hvis der er gået lang tid - hvilket jeg jo
selv
> kan sørge for, at der ikke går!

Its your call woman!

MVH Mirian

> /Stine
>
>



Rene' Hjorth (06-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 06-02-02 20:52

Wed, 6 Feb 2002 15:28:53 +0100 -> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk>

Hej Mirian,

>Jeg syntes altså ikke at det har noget med alderen at gøre! Min nuværende
>kæreste er 28 og hans sæd smager da udmærket!

Tro mig, det HAR også noget med alderen at gøre; spermen far en
gennemsnitlige ung fyr - f.eks. 16 - vil være mere sød og mindre
stærk/bitter, end spermen fra en gennemsnitlig 28årig fyr.

>men det kommer altså an på hvad manden spiser og drikker!

Jamen, det var da såsandelig også hvad jeg havde skrevet i et tidligere
brev i denne tråd.


René
www.rene.hjorth.com

Hanne L (09-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne L


Dato : 09-02-02 23:30

Rene' Hjorth skrev i en meddelelse news:s6236ug1cv0cc606u11mifsurp74967q67@4ax.com...

Hej Rene´

Mirian skrev
> >Jeg syntes altså ikke at det har noget med alderen at gøre! Min nuværende
> >kæreste er 28 og hans sæd smager da udmærket!

> Tro mig, det HAR også noget med alderen at gøre; spermen far en
> gennemsnitlige ung fyr - f.eks. 16 - vil være mere sød og mindre
> stærk/bitter, end spermen fra en gennemsnitlig 28årig fyr.

Det ene eller andet bliver nok ikke mere videnskabeligt bevist,
ved at vi er flere, der kommer med eksempler , men jeg kan
stadig huske ham på 17 år, da jeg var 19, som smagte ganske
forfærdeligt bittert, så jeg fik kuldegysninger og måtte komme
med undskyldninger for at slippe.
Til gengæld har de to, som har smagt allerbedst, hverken bittert
eller surt, været 45 og 49 år, så mon ikke bare det er individuelt?

Kærlig hilsen
Hanne L



Rene' Hjorth (10-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 10-02-02 00:05

Sat, 9 Feb 2002 23:30:12 +0100 -> "Hanne L" <maanelys@mail.dk>

Hej Hanne L,

>Det ene eller andet bliver nok ikke mere videnskabeligt bevist,
>ved at vi er flere, der kommer med eksempler

Næh nej, men da jeg mener at at have suttet noget mere pik end de
fleste, anser jeg naturligvis mig selv som en stor autoritet udi dette
mene

>men jeg kan stadig huske ham på 17 år, da jeg var 19, som smagte ganske
>forfærdeligt bittert, så jeg fik kuldegysninger og måtte komme
>med undskyldninger for at slippe.

Suk ja; de fyre der er så vild med at blive suttet, burde forstå at det
kan smage rædselsfuldt og at de selv kan gøre noget for at hjælpe på
smagen.

>Til gengæld har de to, som har smagt allerbedst, hverken bittert
>eller surt, været 45 og 49 år, så mon ikke bare det er individuelt?

Det lyder da som en god nyhed; jeg må jo indrømme at dine 2
"testeksemplarer" her jo nok er 15-20 år ældre end mine de ældste, så
jeg er helt uden erfaring på det aldersområde.

Men jeg vil som sagt tage det som en god nyhed; man bliver jo selv
gammel engang og også min unge kærest bliver gammel, så det er da godt
at vide at han & jeg ikke skal "frygte" smagen


René
www.rene.hjorth.com

Hanne L (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Hanne L


Dato : 11-02-02 15:52

Rene' Hjorth skrev i en meddelelse news:jgab6ucmjlgmpp80g7eb1mu8hj0qs1tmcu@4ax.com...

Hej Rene´

> >Det ene eller andet bliver nok ikke mere videnskabeligt bevist,
> >ved at vi er flere, der kommer med eksempler

> Næh nej, men da jeg mener at at have suttet noget mere pik end de
> fleste, anser jeg naturligvis mig selv som en stor autoritet udi dette
> mene

Ja, det har jeg jo mere end svært ved at tilbagevise
Men hvis du har gebærdet dig som flere af de mænd, jeg
kender, med samme lyster, overstiger du i hvert fald min
kvote af samme beskæftigelse betragteligt *GGG*.

> Suk ja; de fyre der er så vild med at blive suttet, burde forstå at det
> kan smage rædselsfuldt og at de selv kan gøre noget for at hjælpe på
> smagen.

Jeg har jo levet under samme tag med flere af de fyre,
jeg har været i den form for nærkontakt med.
Og haft de samme madvaner med dem.
Ligesom de alle har røget cigaretter og drukket meget kaffe.
Alligevel har de smagt forskelligt, så madvanerne gør det
vist ikke alene.

> >Til gengæld har de to, som har smagt allerbedst, hverken bittert
> >eller surt, været 45 og 49 år, så mon ikke bare det er individuelt?

> Det lyder da som en god nyhed; jeg må jo indrømme at dine 2
> "testeksemplarer" her jo nok er 15-20 år ældre end mine de ældste, så
> jeg er helt uden erfaring på det aldersområde.

Det kommer med alderen.
I bliver jo begge ældre

Og flere af dem, som snakker om alder her, taler jo om unge
fyre omkring de 30 *SSS*. Så jeg er nu ikke så sikker på, at
de negative forventninger holder stik.
Det må skyldes andre faktorer.

> Men jeg vil som sagt tage det som en god nyhed; man bliver jo selv
> gammel engang og også min unge kærest bliver gammel, så det er da godt
> at vide at han & jeg ikke skal "frygte" smagen

Smager I begge godt nu, bliver I sikkert ved med det

Kærlig hilsen
Hanne L



Rene' Hjorth (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 11-02-02 21:34

Mon, 11 Feb 2002 15:51:51 +0100 -> "Hanne L" <maanelys@mail.dk>

Hej Hanne L,

>Men hvis du har gebærdet dig som flere af de mænd, jeg
>kender, med samme lyster, overstiger du i hvert fald min
>kvote af samme beskæftigelse betragteligt *GGG*.

Sikkert; og det var i en masse år min eneste fritidsaktivitet - nemlig
at sutte pik på så mange fyre som muligt... Ja, må indrømme at jeg selv
synes at det lyder ret slemt nu, men dengang... min vilde ungdom

>Alligevel har de smagt forskelligt, så madvanerne gør det
>vist ikke alene.

Næh, nej - det er en kombination af mange ting.

>Det kommer med alderen.
>I bliver jo begge ældre

Uhh, om 2½ år må du gerne glemme den slags kommentarer for min skyld

>Smager I begge godt nu, bliver I sikkert ved med det

Måske ja, vi nøjes med at håbe det bedste.

Det mest perverse i DEN sammenhæng jeg har prøvet, var da jeg fik én af
mine klassekammerater til at onanere og sprøje på en varm stegepande, så
vi fik bitte små "spejleæg" ud af det


René
www.rene.hjorth.com

Nicolai (03-02-2002)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 03-02-02 14:34

On Sun, 3 Feb 2002 12:30:33 +0100, "Rosing" <Grosing@post10.tele.dk>
wrote:

>ER der nogen der ved m der findes
>et (eller flere) midler til at øge produktionen
>af sæd?

Prostata massage skulle kunne gøre det for nogle. Men det skal ske
ofte for at det har nogen effekt.

Rent praktisk foregår det ved at man gnider prostata gennem
endetarmen.

Grunden til at jeg kender til dette er faktisk ikke engang seksuelt,
men at jeg har haft problemer med prostatabetændelse (prostatitis) og
derfor har benyttet teknikken.

Jeg har brugt en enhed som er lavet til det, da jeg finder det ret
svært selv at nå med fingeren. I kan læse mere på følgende links:

http://www.malegspot.com - den seksuelle udnyttelse af teknikken.
http://www.highisland.com/ - den "seriøe" side
http://www.ishop.co.uk/ishop/451/ - Prostate Charity Shop i UK hvor
jeg købte min (noget billigere end de første steder).

Om det virkelig virker mht til udløsning og sædmængde skal jeg lade
være usagt, men det hjalp på min prostatitis.

- Nicolai

--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

J¤mfruen\) (03-02-2002)
Kommentar
Fra : J¤mfruen\)


Dato : 03-02-02 21:40


"Rosing" <Grosing@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3c5d1f25$0$89075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ER der nogen der ved m der findes
> et (eller flere) midler til at øge produktionen
> af sæd?

Jup! Økologiske landmænd og økologiske gartnere har både flere og
mere levedygtige sædsæller pr " portion"

Kærlige hilsner
J¤mfruen)




VH (06-02-2002)
Kommentar
Fra : VH


Dato : 06-02-02 09:11


"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:Rdh78.15686$Eu2.1149133@news010.worldonline.dk...
>
> "Rosing" <Grosing@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c5d1f25$0$89075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > ER der nogen der ved m der findes
> > et (eller flere) midler til at øge produktionen
> > af sæd?
>
> Jup! Økologiske landmænd og økologiske gartnere har både flere og
> mere levedygtige sædsæller pr " portion"
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
>
>
Den undersøgelse er blevet tilbagevist.



Henrik Andersen (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Andersen


Dato : 11-02-02 16:53

En ting der ikke er vendt her i gruppen må være STRESS, og hvordan
SÆD-smagen følger stress

Eksempeltvis kan jeg her fortælle at min X var så lidt glad for min sæd da
jeg havde et meget stresset job at jeg kom ud mellem hendes bryster i
stedet, det resulterede i at hun fik røde prikker dér i flere dage...

MEN da jeg endeligt skiftede job smagte jeg igen godt og hun fik ikke
længere røde prikker, når vi legede dér

Henrik





"Rosing" <Grosing@post10.tele.dk> wrote in message
news:3c5d1f25$0$89075$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> ER der nogen der ved m der findes
> et (eller flere) midler til at øge produktionen
> af sæd?
>
>



Rene' Hjorth (11-02-2002)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 11-02-02 21:36

Mon, 11 Feb 2002 16:53:11 +0100 -> "Henrik Andersen"
<dk8008@NOT-hotmail.com>

Hej Henrik,

>En ting der ikke er vendt her i gruppen må være STRESS, og hvordan
>SÆD-smagen følger stress

God argument; smagen lader sig i hvertfald påvirke, da den er mere
koncentereret og ikke smager så godt.

>Eksempeltvis kan jeg her fortælle at min X var så lidt glad for min sæd da
>jeg havde et meget stresset job at jeg kom ud mellem hendes bryster i
>stedet, det resulterede i at hun fik røde prikker dér i flere dage...

Orv, sært... øget koncentration, ændret ph-værdi, svag ætsende reaktion
eller generel overfølsomhed ved koncentrationen?

>MEN da jeg endeligt skiftede job smagte jeg igen godt og hun fik ikke
>længere røde prikker, når vi legede dér

DEt var jo godt for jer begge


René
www.rene.hjorth.com

Sophie Lee (12-02-2002)
Kommentar
Fra : Sophie Lee


Dato : 12-02-02 09:47

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:3nag6uo86fvkjlpfgjar8ju4uvg4mep5or@4ax.com...

> >Eksempeltvis kan jeg her fortælle at min X var så lidt glad for min sæd
da
> >jeg havde et meget stresset job at jeg kom ud mellem hendes bryster i
> >stedet, det resulterede i at hun fik røde prikker dér i flere dage...
>
> Orv, sært... øget koncentration, ændret ph-værdi, svag ætsende reaktion
> eller generel overfølsomhed ved koncentrationen?

Er det nu så sært? Jeg har også oplevet at jeg nogen gange var lidt følsom
overfor min eks'... :|



Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste