Hvad koster en opgradering fra MS SQL Serv~
Fra : Morten Holdflod Møll~

Dato : 02-02-02 23:41

Hej

Se subjekt... Og hvilke forskelle er der på de to versioner?

Med venlig hilsen
Morten Møller

Fra : Stig Johansen

Dato : 03-02-02 08:14

Morten Holdflod Møller wrote:

> Hej
>
> Se subjekt... Og hvilke forskelle er der på de to versioner?

Så vidt jeg ved, kan du ikke opgradere mere. Det hedder nykøb af M$
SQLServer 2000.

Den største forskel fra 6.5 -> 7.0+, er, at man ikke længere har fast
afgrænsede 'devices', men et sæt af filer, der kan 'passe sig selv'.
Det åbner dog en risiko for uforholdsmæssig store transaction log's, hvis
man ikke behandler den rigtigt.

Programmeringsmæssigt er der ikke noget nyt, jeg selv har haft brug for.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-02-02 13:19

"Stig Johansen" <linux@w3data.dk> wrote in message

> Så vidt jeg ved, kan du ikke opgradere mere. Det hedder nykøb af M$
> SQLServer 2000.

Afaik kan man godt købe en MSSQL 2K og "downgrade" til MSSQL 7.0

mvh/Peter Lykkegaard