database wizard i frontpage
Fra : ph

Dato : 02-02-02 20:16

Er der nogen der har fået deres Database Wizard i Frontpage Xp til at
virke...

jeg har installeret IIS på mit system og jeg har også placeret
siderne/filerne i c:\Inetpub\wwwroot
Alligevel er der meget af websitet der ikke virker.
Især er det siden submissionform.asp der ikke virker....

Nogen der kan hjælpe...

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 03-02-02 01:57

"ph" skrev:

> [...]
> siderne/filerne i c:\Inetpub\wwwroot
> Alligevel er der meget af websitet der ikke virker.
> Især er det siden submissionform.asp der ikke virker....

Jeg har også lidt problemer med ISS som server til egen computer og
problemet er angiveligt, at man ikke umiddelbart kan være anonym bruger på
sin egen maskine. Det skulle dog kunne lade sig gøre, men jeg har ikke
gennemskuet det endnu, så jeg må med dig håbe på kvalificeret hjælp...

Se eventuelt også tråden "er det en fejl" starteden 31.1.02.
(news:eZS68.14588$Eu2.1088219@news010.worldonline.dk)

Kim