En hustru - efterlysning
Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 02-02-02 18:50

Mr. D <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c588cd9$0$62862$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> > > Så en dag skete der noget...

Jeg vil da gerne høre resten af din historie - især fordi jeg har svært ved
at gennemskue hvad du vil fortælle Ole og os andre. Indtil videre lyder din
historie lidt i retningen af slageren "Man kan jo ikke gøre for at man har
charme!" og sådan er det ikke alle mænd der har det. Jeg er opvokset med
slageren "Marina - pas på de forelskede mænd!" men faktisk har det ikke
været det store problem i mit liv: Der står ikke en kø af mænd ved min
hoveddør, og det tror jeg ikke der gør ved ret mange menneskers døre. Derfor
er beretningen om alle de forkerte kvinder ikke særlig interessant eller
aktuel for alle - for nogle mænd (og kvinder) dukker der måske kun en op,
som viser kærlighed og opmærksomhed. Og det er et mirakel, når det sker -
lige så stort og gennemgribende som enhver anden guddommelig indgriben i ens
liv.

Med venlig hilsen
Marina

Fra : Mr. D

Dato : 02-02-02 20:15

Marina Norling Jørgensen <marina-n@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5c264c$0$89085$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg vil da gerne høre resten af din historie - især fordi jeg har svært
ved
> at gennemskue hvad du vil fortælle Ole og os andre.

Sorry - Jeg glemte det igen.

Har jeg misforstået noget? Skulle der være et budskab i dette, eller gode
råd? Jeg har måske misforstået opfordringen til at fortælle, og trækker mig
lige så stille tilbage med en beklagelse over det hændte

Sorry

Mr. D

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-02-02 01:19

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Sorry - Jeg glemte det igen.

Det må være den fremskredne alder.

> Har jeg misforstået noget?

Dig, - misforstå? joohhhh måske! Men hvad?

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 03-02-02 10:34

Mr. D <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5c3cd5$0$256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]

mig
> lige så stille tilbage med en beklagelse over det hændte

Kom nu - Simon.....
Du kan da ikke fortælle halvdelen af en kærlighedshistorie og så glemme
resten!
Hvad skete der?

Marina

Fra : N/A

Dato : 03-02-02 15:10

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 03-02-02 15:10

On Sun, 3 Feb 2002 13:55:46 +0100, "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk>
wrote:

>...så nu hyler en af ungerne. Konen skal på arbejde, og jeg er alene
>med dem. Som vi ved, kan man ikke både være sammen med børnene
>og sidde foran computeren. Jeg vil se om jeg kan nå det i aften.
>Ellers bliver det på onsdag

Man må sige du forstår at holde spændingen kogende

Der er nok andre end Marina som spændt venter på fortsættelsen - jeg
læste i hvert fald første del af din beretning med stor interesse.
Ikke fordi jeg genkendte så meget. Blandt de utallige velsignelser som
gennem livet er blevet mig til del er forskånelsen for alskens
gifteknive (i noget videre omfang) nok en af de største.

Lars Erik

Fra : Mr. D

Dato : 05-02-02 17:00

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3vgq5u89iikujcab8svsujfjm7ps1p6foh@4ax.com...
> [...]

> gennem livet er blevet mig til del er forskånelsen for alskens
> gifteknive (i noget videre omfang) nok en af de største.

Tak for de søde og opmuntrende ord, Lars.

Med risiko for at blive opfattet som vægelsindet må jeg dog nok efter lange
og seje overvejelser alligevel trække mit tilbud om den knaldhamrende
spændende afslutning på dette én-ud-af-fem-millioner danskeres almindelige
hverdagsdrama.

Jeg læste lige igen Marinas svar på mit første indlæg. Det kom lidt bag på
mig, at min lille historie kunne afstedkomme denne form for respons. Jeg er
nok blevet overbevist om, at hun har ret i, at en sådan beretning er
politisk ukorrekt i dette forum. Og politisk ukorrekt er det sidste, jeg
ønsker at være.

Det er selvfølgelig ikke eneste grund. Jeg synes også, at beretningen blev
mere personlig, end jeg selv havde forventet. Ikke fordi der er noget, der
er så interessant eller epokegørende i historien, at det er værd at holde
hemmeligt, men alligevel syntes jeg, efter at have skimtet til det første
indlæg, at det var mere personligt end jeg ønskede det i offentligt forum på
webben.

Nu har jeg kun et problem. Jeg *har* faktisk skrevet den anden og sidste
del af denne lovestory, og det irriterer mig grænseløst at have brugt tid på
at skrive den, for derefter at afskære mig selv muligheden for at poste den.

For at jeg ikke selv skal gå helt fuldstændigt i spåner over dette rene
spild af tastaturtimer, og for at stille nysgerrigheden hos de eventuelle,
som ønsker at få den knaldhamrende spændende afslutning, vil jeg med glæde s
ende den "off-side" pr. mail.

Blot giv mig et praj på amen@amen.nu

So that´s it, Lars. Hvad siger du til det?

Mr. D

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 05-02-02 21:35

On Tue, 5 Feb 2002 16:59:54 +0100, "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk>
wrote:

>So that´s it, Lars. Hvad siger du til det?

Jotak - brev er på vej; men jeg synes ikke at emnet bør lægges helt
dødt, så jeg foreslår en ny tråd over emnet som du perifert berørte
med at der godt kunne være lidt langt mellem de ægteskabelige emner
indenfor de sociale rammer som sådan en frikirkelig bevægelse som din
egen tilbyder.

Lars Erik

Fra : Mr. D

Dato : 06-02-02 20:06

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rpf06ukrei628245k0uig2g2qt0b1cg2mu@4ax.com...

> Jotak - brev er på vej;

Okay, også sendt til dig

> [...]
> med at der godt kunne være lidt langt mellem de ægteskabelige emner
> indenfor de sociale rammer som sådan en frikirkelig bevægelse som din

Det kunne det ha´ været

Mr. D

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 05-02-02 18:50

Hej Simon!

Jeg vil da stadig gerne se slutningen!

- og jeg er da glad for at du tager mig så alvorligt...

Knus!
Marina

Fra : Mr. D

Dato : 06-02-02 20:07

Marina Norling Jørgensen <marina-n@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c616695$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hej Simon!

Hi Marina

> Jeg vil da stadig gerne se slutningen!

Okay, også en på vej til dig

> - og jeg er da glad for at du tager mig så alvorligt...

Det gør jeg da altid Marina

Mr. D