dk.marked.privat.akvarie
Fra : anja

Dato : 02-02-02 18:01

Hvorfor er der ikke en nyhedsgruppe som omhandler kun salg af akvarium
artikler, det virker lidt uoverskueligt at læse alle indlæggene igennem i
dk.marked.privat dyr når man kun er interesseret i akvarium udstyr og fisk.

Blot en tanke Anja

Fra : Katjastrofen

Dato : 02-02-02 18:07

Nu er der altså en NG der faktisk hedder
dk.marked.privat.dyr.akvarium

så prøv at kigge der, der vil du nok finde det du søger

katjastrofen

Fra : anja

Dato : 02-02-02 20:36

Det kan jeg simpelthen ikke finde. Altså et sted hvor der kun er salg/køb af
akvarium tilbehør og fisk ???

Med venlig hilsen Anja.

Katjastrofen <katja.bk@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3h6cu$2b56$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 02-02-02 20:47

"Katjastrofen" <katja.bk@email.dk> wrote in message
> Nu er der altså en NG der faktisk hedder
> dk.marked.privat.dyr.akvarium
>
> så prøv at kigge der, der vil du nok finde det du søger
>
> katjastrofen

Beklarer, men jeg kunne heller ikke finde den omtalte gruppe, så den bliver
nok lidt vanskelig at finde.
Til gengæld var det helt enkel at finde varianten: dk.marked.privat.dyr
Hilsen Ditte

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-02-02 21:11

"Ditte Cecilie Simonsen" skrev i en meddelelse:

> [...]
bliver
> nok lidt vanskelig at finde.
> Til gengæld var det helt enkel at finde varianten: dk.marked.privat.dyr

Øhh ?

Jeg har ingen problemer med at finde den gruppe Katja nævner ?

Den har været der "altid" - og der er også en del indlæg fra i dag !

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Robert Marcussen

Dato : 02-02-02 21:27

"Ditte Cecilie Simonsen" <ditte@godjenta.com> skrev i en meddelelse

> [...]
bliver
> nok lidt vanskelig at finde.
> Til gengæld var det helt enkel at finde varianten: dk.marked.privat.dyr

Hmm. Jeg følger nu med i gruppen uden problemer?

Prøv evt. dette link:

http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.marked.privat.dyr.akvarium

Fra : anja

Dato : 04-02-02 03:35