Meningsmåler på siten?
Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 02-02-02 16:02

Jeg har nu prøvet en gratis meningsmåler på en foreningssite, som jeg
styrer. Den viste sig at have den bagdel, at man lystigt kunne klikke løs og
derved styre resultatet. Da Riget fattes penge, vil jeg høre om der er nogen
der ved hvor man kan få en måler der VIRKER? Det vil sige en besøgende kan
kun klikke på måleren en gang.

Jeg er ikke den store programmør, men kan det laves med Dreamwaever Ultradev
eller Homesite? Er der en der kan give nogle hints? Siten ligger på en
Apache server

Rar hilsen

--
<------------------------------->
Tony H. Reinkvist

Aaahhhh. Først nu forstår jeg ingenting...

Fra : Xylofonius

Dato : 02-02-02 16:09

> Jeg er ikke den store programmør, men kan det laves med Dreamwaever
Ultradev
> eller Homesite? Er der en der kan give nogle hints? Siten ligger på en
> Apache server
Hvis du understøtter PHP (evt. mysql), kan du finde en masse gratis poll
scripts.

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen