USB disk?
Fra : Emil Jensen

Dato : 02-02-02 05:01

Er der nogen som ved hvor man kan købe de der smarte små USB diske her
i Danmark? Har fundet nogle udenlandske on-line sider som sælger USB
diske, men jeg foretrækker at gå ind i en fysisk butik her i
København.

Mvh

Emil

Fra : Jan Vesterlund

Dato : 02-02-02 18:42

Du kan finde flere forskellige modeller på www.edbpriser.dk

Jan

Fra : Emil Jensen

Dato : 03-02-02 23:32

Taaaak. Jeg havde tjekket www.edbpriser.dk før, men ikke ordentligt
nok. Vidste ikke at USB-disk gik under katagorien Flash-RAM, men det
ved jeg så nu! Endnu en gang tak!

Mvh

Emil