Sms sender på IIS
Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 02-02-02 02:27

Hej NG!

Et simpelt sms sender script som man kan downloade, kan man bruge dette på
en IIS server?
Jeg har prøvet men måtte forgæves :(

Hvad kræver det egenligt af en host på nettet?

Vh
CCJ

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 03-02-02 13:38

Det burde nu nok virke, men formentlig kun vha. email og det vil så også
sige at du skal vide hvilken udbyder den telefon du forsøger at sende til er
hos.
Hvis du vil undgå dette skal du sende via et gsm modem, men så er det jo nok
en mere costly løsning du har gang i.
Du fortæller ikke så meget om selve scriptet, men jeg går ud fra det er
lavet i ASP og så skal der naturligvis være installeret ASP på din server,
desuden skal du ha adgang til en SMTP host hvis du skal sende sms's via
email.
Mvh
Janus