Start af programmet samme tidspunkt hver d~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 02-02-02 01:56

Hejsa.

Kan nogle være så venlige at fortælle mig om ovenstående subj. kan lade sig
gøre i VB?

Thomas Pedersen

Net-Tips.dk

Fra : Carsten Suurland

Dato : 02-02-02 10:52

Hvis du kører Win2000 (og sikker også XP), så kan du ved hjælp af
Indstillinger -> Kontrolpanel -> Planlagte Opgaver fortælle Windows, at den
skal eksekvere dit program med et givent interval. Jeg kan ikke huske om
denne facilitet også er tilgængelig i andre Windows versioner.

Alternativet er at du skal lave din egen Windows Service som så kan
planlægge opgaver for dig.

/Carsten Suurland

Fra : Vestergaard

Dato : 02-02-02 12:25

Hvis du kan finde det sted i registrerings databasen de planlagte opgaver
bliver lagret, kan du sikkert også få dit program til at ligge der ved hjælp
af SaveSetting() kommandoen.
Det svære er bare at finde det...

Jacob V.

Fra : Carsten Suurland

Dato : 02-02-02 14:08

Hej Vestergaard

SaveSetting kan man ikke bruge til at skrive et vilkårligt sted i
registreringsdatabasen.
Det skal gøres ved hjælp af API.

SaveSetting skriver altid her:
HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings

/Carsten Suurland

Fra : Vestergaard

Dato : 03-02-02 23:11

Ja, undskyld, det vidste jeg jo egentlig godt...
Dumme-slag til mig. slask slask...