Ny "gammel" BIOS til Soltek SL-DRV2
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-01-02 16:35

Jeg kom lige forbi Solteks side og så at der er konmmet ny BIOS software til
SL-DRV2. Det underlige er bare at det er version K3.5. Som jeg husker det,
var der en version K4 før. K4'eren er stadig tilgængelig for SL-DRV4 boards.
Mon det vil sige at den "gamle" K4 slet ikke var til DRV2 boards?
Nå, men jeg beholder min oprindelige (gamle?) K3.5. Den kører jo fint

--
- Lars
http://opera.no - the fastest browser on earth!

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 01-02-02 00:26

Ja det lyder ret underligt...

jeg kører dog fint med K4 BIOS på DRV2 så det virker da i hvert fald !!

MVH

Nikolaj

Fra : Óðin

Dato : 01-02-02 13:54

"Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz> skrev i en meddelelse
> Ja det lyder ret underligt...
>
> jeg kører dog fint med K4 BIOS på DRV2 så det virker da i hvert fald !!

> [...]

Jeg kører med K4 på mit DRV2. K3.5 virkede ret elendigt med WinXP. Den gik
ned under hård 3D-ydelse. Jeg har et TNT2ULTRA, og det er måske den
kombination der ikke rigtig spiller sammen.

Mvh.

/Óðin

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-02-02 18:33

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:a3e35b$m85$1@sunsite.dk...

> "Nikolaj B. Kjeldsen" <ask@me.plz> skrev i en meddelelse

Det var vist en fejl fra Solteks side. Nu er K4'eren (dateret 2002/01/03)
nemlig tilbage igen.

--
- Lars

Fra : Jørgen Christiansen

Dato : 01-02-02 21:51

> Det var vist en fejl fra Solteks side. Nu er K4'eren (dateret 2002/01/03)
> nemlig tilbage igen.
>
> --
> - Lars
Den skal bruges vis man vil installere AMD 2000+ processor på boardet, den
er fra (2002/01/31).
jc

Fra : Óðin

Dato : 02-02-02 13:54

"Jørgen Christiansen" <dsl24177@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> !!

> Den skal bruges vis man vil installere AMD 2000+ processor på boardet, den
> er fra (2002/01/31).

Kan godt ske, men informationen på den "gamle" K4 lød på, at den var
nødvendig for at køre XP, hvilket også passede i mit tilfælde.

Mvh.

/Óðin