Eksempler på web site der ikke bruger port~
Fra : Thor W

Dato : 31-01-02 16:13

For at tjekke vores opsætning ønskes et par adresser på websites der ikke
bruger port 80.

www.fupogfidus.dk:8080
www.voksen.dk:787

Kan nogle hjælpe ?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-01-02 17:30

"Thor W" <nospam@xxxyyhy.com> skrev i en meddelelse
> For at tjekke vores opsætning ønskes et par adresser på websites der ikke
> [...]

Apache webserver har følgende linier i sin config-fil:

#
# Listen: Allows you to bind Apache to specific IP addresses and/or
# ports, in addition to the default. See also the <VirtualHost>
# directive.
#
#Listen 3000
#Listen 12.34.56.78:80

Så mon ikke det er ret let at sætte sin Apache til at lytte på flere
porte...?
Jeg orker ikke lige at pille i min opsætning, idet jeg så også skal ændre i
min router... Men det ser let ud med Apache

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-01-02 17:32

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> # Listen: Allows you to bind Apache to specific IP addresses and/or
> # ports, in addition to the default. See also the <VirtualHost>

Se evt. mere her:
http://httpd.apache.org/docs/mod/core.html#listen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 31-01-02 22:40

http://www.mit.edu:8001/finger

--
Kasper Dupont
For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-02-02 01:03

On Thu, 31 Jan 2002 16:12:36 +0100, "Thor W" <nospam@xxxyyhy.com>
wrote:

> For at tjekke vores opsætning ønskes et par adresser på websites
> der ikke bruger port 80.

http://www.olicom.com:8080/

-A
--