Oplæring af ung fyr
Fra : Jacob Stensgaard

Dato : 30-01-02 22:42

Er her mon en dejlig moden kvinde der kunne tænke sig at oplære en ung fyr i
alt det skønne under lagnerne.. Jeg er en fræk 23 årig fyr uden de helt
store erfaringer..

Knuz Peter

Fra : Ms. Buxley

Dato : 31-01-02 00:43

"Jacob Stensgaard" <Schnitzer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Jeg er en fræk 23 årig fyr uden de heltstore erfaringer..

Åbenbart også uden de helt store erfaringer i brugen af USENET...

Det er ikke velset at betragte news:dk.snak.seksualitet som et kontaktberau.

Vi er her for at blive inspireret, ikke for at date.

No offense... Du vidste det nok ikke.
--
Knus fra
Karen

Fra : Jacob Stensgaard

Dato : 31-01-02 01:06

Men du skulle liiiiiiiiiiiiiige mænge dig ind right ? *GG*

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 31-01-02 01:51

On Thu, 31 Jan 2002 01:05:56 +0100, "Jacob Stensgaard"
<Schnitzer@hotmail.com> wrote:

>Men du skulle liiiiiiiiiiiiiige mænge dig ind right ? *GG*

nej hun var bare flink og glemte at sætte fut ... - samt dit opfølgene
svar er tilsvarene OT - så .. prøv at kikke fundasen igenem så er det
næmmer i almindelighed kik
1.) http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

og den her nu når vi er i gang så er du med garenti godt kørene

2.) http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

rent teknisk kan dit indlæg godt lade sig gøre med du bliver nød til
at lægge det op til debat om der er nogen der har erfaringer med det -
hvordan det var ( hvis ) og om der er nogen der kan anbefalde.
men i dit indlæg

laver du et indlæg der høre hjemme i en opslags gruppe eller på en
eller anden kontakt formidling som Datting scor under uret og hvad der
nu ellers er !

Mv
Bo

fut : dk.admin.netikette

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Ms. Buxley

Dato : 31-01-02 10:54

> Men du skulle liiiiiiiiiiiiiige mænge dig ind right ? *GG*

Ja ja, den smarte holder altid en mulighed åben.

--
Karen
-Jeg havde ikke glemt en FUT. jeg kunne bare ikke lige tænke til

Fra : T'abula R'asa

Dato : 31-01-02 01:28

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Karen skrev:

> Det er ikke velset at betragte news:dk.snak.seksualitet som et
> kontaktberau.

> Vi er her for at blive inspireret, ikke for at date.

Der er nu en del flere grunde til, at folk laeser/deltager i
dette forum -

Nogen er her for at udstille tanker og egen sexualitet, andre for at
diskutere, provokere, udveksle erfaringer eller faa/give svar paa
spoergsmaal vedroerende sexualitet og sundhed.

Hvad kontakt til andre angaar, Jacob, forsoeg dig i dk.opslag.personlige.

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : A G

Dato : 12-03-02 03:46

[posted and mailed]

"Jacob Stensgaard" <Schnitzer@hotmail.com> wrote in

> Er her mon en dejlig moden kvinde der kunne tænke sig at oplære en ung
> fyr i alt det skønne under lagnerne.. Jeg er en fræk 23 årig fyr uden
> de helt store erfaringer..

Hejsa, Jeg er også en fyr på de 23. Jeg her heller ikke de store seksuelle
erfaringer. Faktisk er jeg jomfru. Der er skam ikke noget i vejen med at
være jomfru, eller ikke at have været sammen med de første 100 piger.
(Overdrivelse skaber forståelse) Jeg har selv haft det på den måde, og
løget om at jeg har været sammen med et par stykker, vilket abselut intet
godt kommer ud af,

Måske er det dig? jeg ved fra mig selv at det er mig der er noget i vejen
med. Men det at vide det, betyder at man kan gære noget ved det,

Denne post dukker op både i din mail, og på nyhedsgruppen
dk.snak.seksualitet fordi, jeg syntes du skal læse den.

Det skulde være min rigtige mail adresse der står på den mail du modtager,
så du er velkommen til at maile tilbage hvis du vil, Om ikke andet, så bare
for at sige jeg er et dumt svin.

Din post er faktisk OT, Den høre til i dk.personlig.opslag mener jeg
gruppen hedder.

Bare en der tror, du oplever det jeg engang har været igennem.

A G