Init-streng til modem!
Fra : Jonas Christensen

Dato : 29-01-02 21:42

Ja, jeg ved godt, det efterhånden er et par år eller mere siden, man rodede
med sådan noget, men der er vel ikke én der ligger inde med en init-streng,
der kan gøre et Lasat 56k modem lidt mere stabilt??

- Jonas

Fra : JSM

Dato : 29-01-02 22:52

"Jonas Christensen" <admin@zaf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
init-streng,
> der kan gøre et Lasat 56k modem lidt mere stabilt??

Prøv at kigge på http://www.56k.com/inits/ . Her er en masse generelle
init-strenge. For init-strenge og anden information specifikt for
lasat-modems se på http://www.eicon.com/support/helpweb/default.asp

mvh
Jesper

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 31-01-02 22:01

Du kan evt prøve med
&C1&D2E1Q0V1X4 S7=55 S11=55 S0=0 S2=255
Som jeg kører med :] (dog til et andet 56k modem)
MVH
Morten