tcpip logger ?
Fra : Martin

Dato : 29-01-02 19:46

Hejsa,

Nogen der kan anbefale en god tcp/ip logger, lidt aller
IPPL til Unix/Linux ??

Helst freeware :)

mvh

Martin Damberg

Fra : Martin

Dato : 29-01-02 19:50

Tilføjelse til post :
Glemte lige at skrive at det skal være til W2k :)

MD

Fra : Doc Nielsen

Dato : 30-01-02 05:27

www.ethereal.com
need i say more?

Doc

Fra : Martin

Dato : 30-01-02 18:29

"Doc Nielsen" <NoSpam@DocNielsen.dk> wrote in message
> www.ethereal.com
> need i say more?
>
> Doc

Er det ikke mere et sniffer tool end logging af traffik ?

Det jeg har på udkig efter er noget alle IPPL eller IPLog til Linux.
Det skal installeres på en W2k workstation og bare logge alt indgående
traffik,
TCP/UDP connection + ICMP forespørgsler til workstationen.

Ved godt at en go' firewall kan gøre det, men jeg er ikke ude efter en
firewall bare traffik logger ;)

Har søgt på google lidt, men uden noget rigtig resultat udover nogle
hjemmelavet
Delphi programmer. Det kan godt være der måske ikke findes sådanne tools
til Win-OS

Martin