Systemanalyse
Fra : Knud

Dato : 29-01-02 15:34

Er der nogen der har kendskab til et program der analysere den hardware ens
computer har så man kan få et overblik over fx. hvilken HD, ram og andet den
er udstyret med? Gerne så meget at man kan se hvilket mærke og lign.

Fra : Børgesen

Dato : 29-01-02 16:22

"Knud" <udv@post.amagerbanken.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> er udstyret med? Gerne så meget at man kan se hvilket mærke og lign.

Sandra fra SiSoft. Delvis freeware. Suveræn til formålet.

http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/

Børgesen

Fra : Torben W. Christense~

Dato : 02-02-02 03:24

Hej
Jeg havde et meget avanceret program, jeg tror jeg fik det fra ZDNET.COM
Det hed BELL ASSET.
Prøv også Dr. Hardware fra www.drhardware.de Her får man både en oversigt og
en mulighed for at køre test, som kan gemmes i en database, så man kan
sammenligne med andre systemer i form af søjlediagrammer. Fås på tysk og
engelsk.
Håber du finder noget.
Torben
Knud skriver: