Sikkerhedskode i 3310
Fra : helloo.dk

Dato : 29-01-02 09:48

Jeg har flash åbnet en nokia 3310 og da jeg var færdig skiftede jeg kort i
den og straks bad den om en sikkerhedskode.. Da den nomale 12345 ikke
virkede satte jeg mit datakabel på og startede Nokiatool og så at den skrev
et andet nr. Jeg prøvede så dette nr men den skrev bare at det var en
forkert kode?? Hvad gør man så??

Fra : Jens Karstoft

Dato : 29-01-02 11:38

Hvad gør man så??

Så brug nokiatool igen og sæt et flueben ud for "UI settings" og tryk "Apply
SFS"
Så gendanner du factory values, og dermed bliver sikkerhedskoden så 12345
igen.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Service og unlock af din mobiltelefon.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-01-02 12:41

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev:
> [...]
> at den skrev et andet nr. Jeg prøvede så dette nr men
> den skrev bare at det var en forkert kode?

Jeg har være ude for samme problem, mit blev dog løst
ved mystisk vis. Jeg ladede telefonen helt op og prøvede
igen, så virkede det!

Venligst
Mikael