Router der kan prioritere tcp/ip pakker?
Fra : Dxl

Dato : 29-01-02 00:01

Hvad skal man se efter, hvis man skal finde en router, der kan subj?
Findes der evt. software det kan det samme?

Mvh Dxl a.k.a. Morten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-01-02 10:51

On Tue, 29 Jan 2002 00:01:06 +0100, "Dxl" <dxl@mailme.dk> wrote:

> Hvad skal man se efter, hvis man skal finde en router, der kan subj?

Det kan snart sagt alle Cisco-routere.

> Findes der evt. software det kan det samme?

Ja.

-A

Fra : Dxl

Dato : 29-01-02 11:54

> Det kan snart sagt alle Cisco-routere.

> Ja.

har du et navn på det software?

/dxl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-01-02 11:57

On Tue, 29 Jan 2002 11:54:12 +0100, "Dxl" <dxl@mailme.dk> wrote:

> har du et navn på det software?

Har du et navn på dit operativsystem?

-A

Fra : Dxl

Dato : 29-01-02 12:12

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message news:fuvc5ug0e8hj9r411nphgmuammom5jmlto@news.sunsite.dk...

> Har du et navn på dit operativsystem?

ja det har jeg da, jeg bruger win2k. men skal nok til at ha gang i en linux box. så det er heller ikke noget problem.

P.S.
Traffic Management with Quality of Service (QoS) <-- er det pakke prioritet?
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/806.htm#xtocid9

Mvh Dxl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-01-02 12:53

On Tue, 29 Jan 2002 12:11:33 +0100, "Dxl" <dxl@mailme.dk> wrote:

> ja det har jeg da, jeg bruger win2k. men skal nok til at ha
> gang i en linux box. så det er heller ikke noget problem.

På Linux (2.2?) er en del QoS bygging ind, eller kan i hvert fald
compileres ind. W2K har også noget QoS bygget ind, men om det kan
bruges til noget i dit tilfælde, er det svært at sige.

> Traffic Management with Quality of Service (QoS) <-- er det pakke prioritet?
> http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/806.htm#xtocid9

QoS er rigtig mange ting. Ja, 806'eren kan en hel del QoS.

-A