Akvarieforretning i Kbh. nær Tivoli, hvor?
Fra : Per

Dato : 28-01-02 23:21

Hej!
Jeg skal til jobsamtale i Tivoli på torsdag, så mon ikke at der
bliver tid til at kikke på lidt akvarieforretning. Ligger der nogen i
gåafstand fra Tivoli og hvis ja hvor?

--
Hilsen Per.
To reply by e-mail remove "fjernluft"

Fra : Kelloggs

Dato : 28-01-02 23:50

mjaa, måske http://www.akvariewest.dk/West/Trafik.htm

Fra : Carsten Gall

Dato : 29-01-02 00:08

Per <Handyman@fjernluftpost.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns91A4ED77F3C6DBassistpostcybercity@212.242.40.196...
> Hej!
> Jeg skal til jobsamtale i Tivoli på torsdag, så mon ikke at der
> bliver tid til at kikke på lidt akvarieforretning. Ligger der nogen i
> gåafstand fra Tivoli og hvis ja hvor?

Ja da! der er også både Planteimporten i Valdemarsgade og Flyvefisken på
Åboulevarden

Carsten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 29-01-02 08:04

"Carsten Gall" <cgall@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> nyhedsmeddelelse:Xns91A4ED77F3C6DBassistpostcybercity@212.242.40.196...
>
> Ja da! der er også både Planteimporten i Valdemarsgade og Flyvefisken på

Flyvefisken er godt bok en lang gå tur fra Tivoli, den ligger jo på yderiden
af søerne.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Per

Dato : 29-01-02 17:09

> [...]

> bliver tid til at kikke på lidt akvarieforretning. Ligger der
> nogen i gåafstand fra Tivoli og hvis ja hvor?

Mange 1000 tak for svarene. Det bliver nok Planteimporten og
Flyvefisken.

Fra : Per

Dato : 02-02-02 02:26

> Per <Handyman@fjernluftpost.cybercity.dk> wrote in

Klip

> Mange 1000 tak for svarene. Det bliver nok Planteimporten og
> Flyvefisken.

Det blev Planteimporten og Flyvefisken. Købte dog ikke noget hos
nogen af dem. Jeg var nemlig på jagt efter nogle Apistogramma
Agasiszii og ingen af de to forretninger havde dem. Jeg ringede
så lige til Cichlide Centeret i Vallensbæk for at høre om de evt.
havde dem. Det havde de ikke, men her var de så venlige (han hed vist
Michael) at henvise mig til Østerbro Akvarieforretning og jeg fik at
vide at jeg skulle spørge efter Bent. Jeg talte først med Bent i
telefonen og fik bekræftet at de havde fiskene. Det var rigtig
dejligt at være ude i en forretning hvor de (læs Bent) virkelig
vidste noget om fiskene. God betjening og en rigtig god snak om
Apistogramma arterne. Mange tak for det.
Og så skal Cichlide Centeret også have en tak for henvisningen. Det
er fin service. Det har jeg aldrig været ude for før. Jeg nåede ikke
at besøge Cichlide Centeret denne gang, men det gør jeg næste gang.
Og det er heller ikke sidste gang at jeg har været i Østerbro
Akvarieforretning.