Pioneer 106S DVD Drev/Software -> Crasher ~
Fra : Daniel-San

Dato : 28-01-02 17:05

Hejsa

Har lige installeret et DVD drev på en Duron 1000 maskine. Drevet er et
Pioneer 106S Slot-In. Det virker perfekt som CD-ROM, men når man prøver at
afspille en DVD film så crasher maskinen - Den fryser bare 100%. Oplevede
allerede dette problem da jeg installerede DVD softwaren (Har prøvet
PowerDVD 3.0 og 4.0 med samme resultat!) - Jeg måtte installere det i
fejlsikret tilstand for at få det ind. Det er lykkedes mig at se lidt en
gang. Jeg har kun haft region 2 film i.

Spørgsmålet er om det er drevet eller softwaren - Nogen ideer?

Mvh Daniel-San

Fra : Daniel-San

Dato : 28-01-02 17:56

Problem løst - Det var grafikkort indstillinger under bios der gjorde det