Zonealarm - Messenger ?
Fra : Freez

Dato : 28-01-02 16:50

Jeg har et problem med Zonealarm, når jeg skal bruge Messenger bliver jeg
nød til at slå Zonealarm fra - kan jeg på nogen måder undgå at slå Zonealarm
fra, når jeg skal bruge Messenger ?
- og hvis, hvordan ?
_________________________________________ Jack Wessman ICQ#:142096837
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142142096837
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/142096837

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-01-02 19:07

On Mon, 28 Jan 2002 16:50:06 +0100, "Freez" <wessman@worldonline.dk>
wrote:

>Jeg har et problem med Zonealarm, når jeg skal bruge Messenger bliver jeg
>nød til at slå Zonealarm fra - kan jeg på nogen måder undgå at slå Zonealarm
>fra, når jeg skal bruge Messenger ?

Give Messenger adgang til nettet velsagtens? Dobbelklik på ikonet i
systembakken, vælg 'Programs' og give Messenger adgang ved at hakke af
ved siden af der hvor der sandsynligvis er et rødt kryds nu, så du
sætter et grønt hak.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Freez

Dato : 29-01-02 00:15

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> systembakken, vælg 'Programs' og give Messenger adgang ved at hakke af
> ved siden af der hvor der sandsynligvis er et rødt kryds nu, så du

Messenger er sat op med grønt hak ! ??

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 29-01-02 01:49

"Freez" <wessman@worldonline.dk> wrote in message

> Messenger er sat op med grønt hak ! ??

Også som server?

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Freez

Dato : 29-01-02 09:44

"Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Freez" <wessman@worldonline.dk> wrote in message

> Også som server?

Hvordan mener du ?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-01-02 11:57

On Tue, 29 Jan 2002 09:43:41 +0100, "Freez" <wessman@worldonline.dk>
wrote:

>Hvordan mener du ?

"Allow connect" og "Allow server" skal begge være hakket af. Hvis ikke
det virker, så prøv at lukke ZoneAlarm, slette indholdet af mappen:
C:\WINDOWS\Internet Logs, eller flytte det til et andet sted om du vil
og starte ZoneAlarm igen. Nu bliver du spurgt om alle forbindelser
igen. Start Messenger og svar Ja, når du bliver spurgt om den må få
forbindelse.

--

Venlig hilsen
Lars Stokholm