Skifte tape ud med pasta ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-01-02 14:18

Er der noget at komme efter - Temperaturmæssigt - Ved at skifte den
originale tape på en Thermaltake professorkæler ud med køle pasta ? -
Temperaturen ligger normalt på 60c , og max. 64c, målt med Asus Probe.
Bundkortet er et Asus A7V-133a, professoren er en 1600+ som endnu ikke er
overclocket. Jeg har endvidere planer om at sætte en Pabst kabinet køler i
samtidigt. Eller skal jeg sætte Pabst'en i, og droppe kølepasta indtil
videre ?.

Tak for svarene

Mvh
/Søren

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-01-02 15:04

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget at komme efter - Temperaturmæssigt - Ved at skifte den
> originale tape på en Thermaltake professorkæler ud med køle pasta ? -

Hvad dælen er en 'professorkæler'??? En person der helst vil kæle med en
professor....?

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!) + SPROGBLOMSTER!

Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-01-02 16:57

Jammen altså ! - En professorkæler er da én som kæler for professoren mens
den arbejder.

Mvh
/Søren

Fra : @ndersson

Dato : 29-01-02 20:00

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget at komme efter - Temperaturmæssigt - Ved at skifte den
> originale tape på en Thermaltake professorkæler ud med køle pasta ? -

Jeg skiftede tape med kølepasta (billigt standart pasta) og sænkede temp ca.
5 grader

Hilsen
Andy