Shutdown i win2k og XP
Fra : Ulrik Karlsen

Dato : 28-01-02 11:54

Når jeg vil lukke min computer ned resetter den i stedet, det samme sker når
jeg sætter den i standby.
Jeg har prøvet at ændre div. powersave indstillinger i bios, men intet
virker..
Jeg håber der er nogle der har en løsning, på forhånd tak.

Ulrik

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 28-01-02 13:26

Jeg mener at jeg havde held med at gå ind i kontrolpanel -> system ->
Avanceret (faneblad) -> Start og genoprettelse og så slå fluebenet FRA i
"Genstart automastisk". Det er for længe siden til at jeg kan huske det
præcist, men prøv den.

Det var i XP og med et Asus A7V266-E system.

Lars