"Allan Riise" <Ari06@arisoft.dk> skrev i en meddelelse
news:3c42b703$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg fik et godt svar i gruppen d.10-01 fra Leif & Susanne, som ser
> således ud..
>
> Prøv at skrive til crmkundeservice@telia.dk
> husk at oplyse følgende.
> 1. Telefonens imei nr.
> 2. Mobiltelefon mærke & model
> 3. Kontrakt & telefon nr.
> 4. Dit navn, adresse & træf nr.
Ja nu er der godt nok gået mere end en uge, men der er ikke så meget at
skrive om, for jeg har f...... stadig ikke hørt en dyt fra Telia. Aner
ikke hvad der så skal gøres. Hvis jeg vil klage, skal jeg først have
været i telefonisk kontakt med Telia, og det er de åbenbart ganske klar
over, for du kan ikke komme med unlock forespørgsler over telefonen, det
skal ske via E-mail eller Posten.
Er der ike nogen her der ved hvordan man kan få dem til at få fingeren
ud, det er nu 1 måned siden min første henvendelse, mindst, og jeg vil
altså ikke betale en unlocker for noget der er gratis, og som jeg har
betalt i dyre domme for, de sidste 6 måneder. Vil lige oplyse at hvis
man ønsker at klage over teleselskabet, ja så koster det rundt regnet
det samme som at få unlocket sin Tlf. hos en "privat"
--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098
www.AriSoft.dk
www.WinXP-DK.dk
--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098
www.AriSoft.dk
www.WinXP-DK.dk