Total idiot
Fra : ukal

Dato : 28-01-02 00:24

Hej med jer i Nyhedsgruppen !

Jeg har lige fået visual studio 6.0.

For at det ikke skal være løgn kender jeg intet til det, men jeg har i lang
tid gået med et ønske om at lære lidt om programmering og tænkte nu skal det
være.
Efter at have inst. programmet kan jeg godt se at jeg rent personligt, er
bombet tilbage til stenalderen.
Jeg har arbejdet med computere i mange år, dog kun på et bruger niveau, ikke
noget med at lave små programmer, men jeg kunne godt tænke mig at lære lidt
om at programmerer bare til husbehov.
Hvordan kommer jeg igang ?????
Hvis en eller anden kunne fortælle mig eller give mig et link til hvordan
jeg kommer igang helt fra bunden, så er min lykke gjort.

På forhånd tak !!!

Fra : Harald Staff

Dato : 28-01-02 09:53

Du er allerbest tjent med et besøg i en boghandel.

HTH. Beste hilsen Harald

"ukal" <ukal@tdcadsl.dk> skrev i melding

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 28-01-02 16:39

"ukal" <ukal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer i Nyhedsgruppen !
> [Klip]
> Jeg har lige fået visual studio 6.0.
..
> Hvordan kommer jeg igang ?????
> På forhånd tak !!!
>
> [Klip]
Hej ukal

Du kunne også besøge
HTTP://www.intelinfo.com/software.html

Jeg har for ikke så længe spurgt om det samme som dig, jeg fik dette svar,
og
der er meget godt at hente.
Du kunne også købe START PÅ VISUALBASIC 6.0 af Jakob Kristiansen.
God fornøjelse
m.v.h.
ole

Fra : ukal

Dato : 28-01-02 21:40

Tak for jeres svar.
Jeg vil prøve de ting i har foreslået.
Men der kommer med garanti flere spørgsmål fra min side, så er det jo rart
at jeg kan spørge jer.
Hygge hejsa.

Fra : Kjeld Carlsen

Dato : 05-02-02 17:16