hvilket er bedst.. Remote program
Fra : SirEL

Dato : 27-01-02 21:47

netop
pcanywhere
remote only
eller andet???

SirEL

Fra : Doc Nielsen

Dato : 27-01-02 22:22

VNC
http://www.uk.research.att.com/vnc/

Doc

"SirEL" <sirel@mail.dk> wrote in message
> netop
> pcanywhere
> remote only
> eller andet???
>
> SirEL

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-01-02 22:50

Hej "Doc Nielsen" <NoSpam@DocNielsen.dk>

>VNC
>http://www.uk.research.att.com/vnc/

VNC er strengt taget ikke det bedste. Men det er billigt.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : SirEL

Dato : 28-01-02 00:00

hvis det ikke er prisen det kommer and på.. hvilket er så???

SirEL

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-01-02 00:32

Hej "SirEL" <sirel@mail.dk>

>hvis det ikke er prisen det kommer and på.. hvilket er så???

Jeg har prøvet en håndfuld af slagsen på markedet, og Netop er efter
min mening det bedste (hurtigste). Det mest udbredte er nok PC
Anywhere, og det er heller ikke så ringe endda - men subjektivt
langsommere end Netop og har et noget tungere klilentprogram.

Dermed ikke sagt VNC er dårligt og det har det bedste pris/ydelse
forhold, i kraft af at det er gratis.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Arne

Dato : 28-01-02 23:54

Ja PC-Anyware har den store fordel at det er meget udbredt - der findes
sikkert bedre/billigere
Men til rundt om jorden brug er det kanon.

Hvis du bare skal styre en PC i familien eller lign - så kan du jo vælge
hvad som helst.

Eivind

Fra : SirEL

Dato : 30-01-02 00:26

Jeg takker for de mange svar...

SirEL

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-01-02 22:48

> netop
> pcanywhere
> remote only
> eller andet???

Jeg synes Timbuktu kører forrygende. Fås til både Windows og Mac (og måske
andre platforme?)

VNC er gratis og fungerer fint til non-prof brug.

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk