Unlock af Panasonic GD93
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 27-01-02 20:47

Er der nogen der ved om det er muligt at unlocke en Panasonic GD93?

Er der nogen herinde der kan unlocke den?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Dragan

Dato : 19-02-02 00:36

Jeg kan for 100 kr. incl. moms og retur porto se mere på www.mobilunlock.dk
eller ring på tlf 61182646.

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : )

Mobilunlock
www.mobilunlock.dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf. (+45) 61182646

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-02-02 01:39

"Dragan" <Mobilunlock@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan for 100 kr. incl. moms og retur porto se mere på
www.mobilunlock.dk
> eller ring på tlf 61182646.

Hej Dragan,
Ikke for at så tvivl om dine evner, men har du _virkelig_ prøvet at oplåse
en gd93 succesfuldt??
Jeg ved af bitter erfaring, at det ikke var muligt at finde en låsesmed så
sent som for to måneder siden (trust me, I looked and tried hard).

PS: Jeg kiggede på din hjemmeside under Panasonic, men synes ikke rigtigt at
kunne få noget frem.

Claus Rolsted

Fra : Jens Karstoft

Dato : 21-02-02 16:08

Hej Claus,

> Jeg ved af bitter erfaring, at det ikke var muligt at finde en låsesmed så
> sent som for to måneder siden (trust me, I looked and tried hard).

Jeg har skam låst ganske mange GD93 op succesfuldt indenfor den sidste
måneds tid, så det er skam muligt

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-02-02 19:34

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har skam låst ganske mange GD93 op succesfuldt indenfor den sidste
> måneds tid, så det er skam muligt

Hej Jens,
Det er jo super.
Jeg var jo ude hos dig på Borups Allé for et par måneder siden, men ak både
du og de andre låsesmede, jeg prøvede måtte give fortabt på daværende
tidspunkt. Fandt du ud af det med software-programmet, eller var det
simpelthen bare _min_ gd93'er, som havde en så
ultra-high-end-cutting-edge-software, at du måtte give op?

Claus Rolsted

Fra : Jens Karstoft

Dato : 22-02-02 18:28

Hej Claus,

Fandt du ud af det med software-programmet, eller var det
> simpelthen bare _min_ gd93'er, som havde en så
> ultra-high-end-cutting-edge-software, at du måtte give op?

Jeg har fået fat i andet sw, som denne gang virker..

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock og service på din mobiltelefon.

Fra : Mobilunlock

Dato : 27-02-02 00:01

Hej..
Jeg har unlocket en del GD93, og det kan lade sig gøre uden problemer.
Jeg ved at der er en del fejl med min hjemmeside og jeg er derfor ved at
opdatere den.

Med Venlig Hilsen
Dragan
= : )