Adgang til min PC udefra
Fra : Peter Malling

Dato : 27-01-02 16:25

Hvordan får jeg lettest adgang til min PC, som er koblet op til ADSL,
udefra? Skal jeg lave en FTP server, og i så fald hvordan gøres dette
lettest?

Mvh Peter

Fra : Faxe

Dato : 27-01-02 18:31

hvilke OS??

Fra : Peter Malling

Dato : 27-01-02 19:58

Sorry. winXP på den herhjemme. Og W2K på den udefra.

Fra : Faxe

Dato : 27-01-02 21:02

Du kan bruge styre din XP udefra via remote!

/Faxe

Fra : Peter Malling

Dato : 27-01-02 23:11

> Du kan bruge styre din XP udefra via remote!

Hm, undskyld, hvordan gør jeg det? (Jeg kører med dansk version).

Fra : Peter Malling

Dato : 27-01-02 23:15

> Hm, undskyld, hvordan gør jeg det? (Jeg kører med dansk version).

....og det er altså home edition jeg kører med.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 30-01-02 21:14

"Peter Malling" <malling@iname.com> skrev i en meddelelse news:JZ_48.1834$m6.118240@news000.worldonline.dk...
> ...og det er altså home edition jeg kører med.

Ærgeligt, med Pro kunne du have brugt Remote Desktop.
Prøv med et fjernstyringsprogram, f.eks. VNC.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : wheeeeeeee

Dato : 28-01-02 00:36

snip
> Hvordan får jeg lettest adgang til min PC, som er koblet op til ADSL,
> udefra? Skal jeg lave en FTP server, og i så fald hvordan gøres dette
> lettest?

Hvilken "adgang" vil du have? Hvis du vil styre PC'ens mus/tastatur, så søg
efter "VNC" på google.com

Hvis du vil kunne download filer fra den og uploade filer til den, kan du
køre en FTP server på din PC derhjemme.

Fra : Peter Malling

Dato : 09-02-02 22:46

> Hvis du vil kunne download filer fra den og uploade filer til den, kan du
> køre en FTP server på din PC derhjemme.

Det er dét jeg vil. Hvilken FTP server vil I anbefale? Det skal være
freeware, om det findes.

Mvh Peter.

Fra : Henning

Dato : 10-02-02 15:14

On 9 Feb 2002 13:45:55 -0800, malling@iname.com (Peter Malling) wrote:

>Det er dét jeg vil. Hvilken FTP server vil I anbefale? Det skal være
>freeware, om det findes.

G6 - ikke freeware, men shareware svjh. www.gene6.com
Henning
hsb@FJERNESimage.dk