VCDFSD Error under inst af Win 98 ??
Fra : J.L.C&B.F

Dato : 27-01-02 13:56

Hej

Jeg er ved at inst Win98 SE ( kunden`s Ønske! ) fordomme) på en P3 800 med
Asus Cusl 2 MainBoard .... hvor der dukker denne fejl op når PC´n har
genstartet 1 gang i installationen.

" VCDFSD - Windows skrivebeskyttelse Fejl (bla bla bla..) "

er der nogen der kender til, hvorfor det lige pluselig dukker op ?, har
prøvet at load Bios Default, men det hjalp ikke., jeg har ikke forsøgt at
inst Win Xp eller andet os, da det har kørt fint på den siden den blev købt,
men ! fik afvide at den begyndt lige pluselig at køre langsomt fra stortset
fra den ene dag til den anden! men der var ikke fyldt alt muligt i den af
dårligt software.

det resterende hardware er flg:

128 PC 100
Onboard Skærmkort.
SB Live.
20 GB Quantum.

Håber der er en der har hørt&oplevet lign probs

P.F.H Tak..

MVH
Jack Laybourn.

Fra : John Vedsegaard