Kabinet med 2 Powersupply's
Fra : Keld Sørensen

Dato : 26-01-02 07:31

Hvor får man fat i sådan et ?

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : Morten Rottwitt

Dato : 27-01-02 16:36

hvis du mener et kabinet med redundant psu så prøv ved prc-data de har vist
nok nogen ,

Fra : Leony

Dato : 27-01-02 11:50

"Morten Rottwitt" <morten@hwt.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du mener et kabinet med redundant psu så prøv ved prc-data de har
vist
> nok nogen ,

Hvis du bare mener 2 alm. ATX'ere så kan du lave det selv.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Keld Sørensen

Dato : 27-01-02 17:11

Hvordan det ?

Jeg søger en løsning, hvor der kan være tilsluttet 230V fra 2 forskellige
kilder, og
således at pc'en ALTID kan køre bare ikke BEGGE forsyningskilder forsvinder.

Mener du man selv kan strikke det sammen ?

Fra : Leony

Dato : 27-01-02 19:03

> [...]
> således at pc'en ALTID kan køre bare ikke BEGGE forsyningskilder
forsvinder.

> Mener du man selv kan strikke det sammen ?

Nej, for så er det, som Morten skriver, redundant strømforsyninger du skal
bruge denne løsning er meget kostbar, den findes ofte i servere som har brug
for at køre 24/7.
Måske du kunne bruge en UPS, batteribackup så du ikke mister data, holder
computeren kørende i 20 minutter efter strømmen er gået. Ellers skal du have
redundant strømforsyning(er), hvis du vil have en server som ikke må have
nedetid pga at strømforsyningen går sig en tur.
Jeg mente, at du kunne lave det selv, hvis det bare var ekstra strøm til
blæsere eller en harddisk du havde brug for.
I så fald kunne du bruge en ekstra atx strømforsyning til dette formål.
Jeg unskylder at jeg forvirrede dig.