Cisco 677 Password Recovery igen !!
Fra : Allan Riise

Dato : 26-01-02 22:58

Nu har jeg godt nok spurgt en gang ang. subj., men de svar jeg har fået,
ang. at kunne komme uden om passwordet i router opsætningen, kræver at
man har management kabel til routeren, og det fik jeg ikke med, ligesom
at jeg jo heller ikke fik passwordet, og fætteren jeg købet det af, i
øvrigt gennem nyhedsgrupperne, ja han vælger ikke at svare på mine
henvendelser. Er der virkelig ikke en måde at komme uden om passwordet,
enten via Telnet eller WWW ??

--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-01-02 23:52

"Allan Riise" <Ari06@AriSoft.dk> wrote in message
> [...]
> øvrigt gennem nyhedsgrupperne, ja han vælger ikke at svare på mine
> henvendelser. Er der virkelig ikke en måde at komme uden om passwordet,

Jeg er næsten overbevist om der er manualen til routeren(den kan findes
online hvis du heller ikke fik den med) står noget om hvordan du laver et
Consol kabel selv.
Der er mig bekendt ikke nogen måde at komme ind i den uden password eller
console kabel medmindre du da kan finde et program der kan brute force den
:)

/Dennis

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-01-02 01:01

On Sat, 26 Jan 2002 22:58:25 +0100, "Allan Riise"
<Ari06@AriSoft.dk> wrote:

> Er der virkelig ikke en måde at komme uden om passwordet,
> enten via Telnet eller WWW ??

Nej. Lav et konsolkabel selv, hvis du ikke har fået et med.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 27-01-02 14:24

Allan Riise wrote:

> Nu har jeg godt nok spurgt en gang ang. subj.,

> . Er der virkelig ikke en måde at komme uden om passwordet,
> enten via Telnet eller WWW ??
>
> --
> Venligst Allan Riise

Hej
Hvis der var en sådan mulighed, så er der jo ingen sikkerhed = "Hackers
dream" !

Elmer

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 29-01-02 13:57

wrote:

> [...]
>øvrigt gennem nyhedsgrupperne, ja han vælger ikke at svare på mine
>henvendelser. Er der virkelig ikke en måde at komme uden om passwordet,
[...]

btw, hvordan kommer man udenom adgangskoden med management kabel?

vh
Henrik

Fra : Allan Riise

Dato : 29-01-02 14:30

"Henrik Koksby Hansen" <kaptajnen@koksby.dk> skrev i en meddelelse
> btw, hvordan kommer man udenom adgangskoden med management kabel?
>

> vh
> Henrik

det kan man ikke !!
Men jeg har et kabel til salg !!

--
Venligst Allan Riise
ICQ 55853098

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-01-02 19:14

> "Henrik Koksby Hansen" <kaptajnen@koksby.dk> skrev i en meddelelse

> det kan man ikke !!
> Men jeg har et kabel til salg !!

Jowda.
1: læs 'lost password i manualen'
2: Hvis du er tiscali kunde brug deres reconfig program

/Dennis