Creative webcam go + i windows xp :(
Fra : SoulWalker

Dato : 26-01-02 22:58

Jeg har lige hentet den nyeste driver der lige er kommet ud men stadig så
fryser den efter ganske kort tid :( nogen der kan fortælle hvad jeg gør ved
problemet?

--
______________
from/mvh

Ejvind "SoulWalker" Toft
http://www.etoft.dk

Fra : D9N

Dato : 27-01-02 00:56

"SoulWalker" <email@REMOVETHISetoft.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige hentet den nyeste driver der lige er kommet ud men stadig så
> fryser den efter ganske kort tid :( nogen der kan fortælle hvad jeg gør
ved
> problemet?

jeg ved ikke hvad du skal gøre, men du er ikke alene med problemet.
og jeg har prøvet ALT! afinstalleret, installeret, slettet og gjort ved...
men der er intet og gøre... så jeg har købt et billigt cam i ALDI til 229.-
det virker....
fik 250.- for det gamle på QXL *GG*

--
vh
D9N

Fra : Unen

Dato : 28-01-02 14:41

Fra : SoulWalker

Dato : 28-01-02 22:05

Unen:
Hvad er så ideen lige med din tomme post??????

SoulWalker