Ting fra himlen
Fra : Madbit

Dato : 26-01-02 21:11

Martin Højriis Kristensen skrev:

> Det jeg mener er at dem der mener at have set frøer regne ikke er
> verdens mest pålidelige kilder.

Hvorfor så have en teori
Seriøst: Der findes vel ikke mennesker, der er mere objektive end
andre, eller hvad? De tilfælde jeg har hørt om skulle være sket i byer

> Tornadoen er den mest accepterede teori.

Findes der noget, der underbygger den?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-01-02 01:28

"Madbit" <bavarianilluminati@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Seriøst: Der findes vel ikke mennesker, der er mere objektive end
> andre, eller hvad? De tilfælde jeg har hørt om skulle være sket i byer

Hørt om?
Har du uafhængige kilder du kan henvise til?

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Madbit

Dato : 28-01-02 14:31

"Martin H?riis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message news:<3c534d36$0$17217$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Madbit" <bavarianilluminati@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hørt om?
> Har du uafhængige kilder du kan henvise til?

Uafhængige af hvem?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-01-02 22:01

> Uafhængige af hvem?