Kabinet
Fra : Tomas Sørensen

Dato : 26-01-02 17:30

Hej jeg har en gammel antik computer som jeg vil prøve at opgradere en
smule, og er blevet rådet til at købe en Intel Celeron 900MHz CPU og et
Azza 694BX (Socket 370) bundkort.

Jeg et gammelt AT kabinet og er derfor nød til at skulle investere i et ATX
Kabinet.

Nogen der har et godt råd til køb af et billigt kabinet til ovenstående???

MVH

Tomas Sørensen

Fra : René Jensen

Dato : 26-01-02 18:24

"Tomas Sørensen" wrote:
> Jeg et gammelt AT kabinet og er derfor nød til at skulle investere i et ATX
> Kabinet.
>
> Nogen der har et godt råd til køb af et billigt kabinet til ovenstående???

AOpen har en serie af kabinetter, så mon ikke der er et som passer til
din pengepung. Har selv to AOpen kabinetter, og ja, dem er jeg glad for
.... et HQ08 og et HQ45 (med det gamle design).

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : H.G

Dato : 26-01-02 22:03

Codegen miditower m. 300Watt strømforsyning til 299,- hos www.shg.dk

Mvh
Henrik

Fra : Butch

Dato : 27-01-02 11:56

"H.G" <gundersen@city.dk> wrote in message
> Codegen miditower m. 300Watt strømforsyning til 299,- hos www.shg.dk
>
> Mvh
> Henrik

Hej
Jeg har bygget flere "discount" systemer til folk med det omtalte kabinet.
Det er noget tyndt og meget let som om det er lavet af øldåser og
plastik. Det virker umiddelbart ikke særlig holdbart. Jeg ville aldrig
selv købe et til mig selv. Men hvis du er på et lille budget er det faktisk
et ok kabinet til prisen. Der har ikke været noget galt med de systemer jeg
har bygget, pga. fejlspænding fra PSU'en og den slags ting.

/Butch aka Thomas